Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - همراه اول امسال هم همزمان با آغاز فصل بهار و سال نو، علاوه بر هدایا و عیدی‌های در خور برای مشترکان، در تولید محتوا نیز گام بزرگی برداشت و کلیپی با حضور چهل خواننده برتر کشور پخش کرد.

همراه اول امسال هم همزمان با آغاز فصل بهار و سال نو، علاوه بر هدایا و عیدی‌های در خور برای مشترکان، در تولید محتوا نیز گام بزرگی برداشت و کلیپی با حضور چهل خواننده برتر کشور پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عیدی‌های بزرگ‌ترین اپراتور کشور برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در پنج سطح متفاوت و به شکلی کاملاً تصادفی بود.

این عیدی که به شکل اعتبار داخل شبکه برای تمامی مشترکان همراه اول در نظر گرفته شده بود، از زمان فعال‌سازی تا پایان روز ۱۳ فروردین مهلت استفاده داشت.

اما هدیه ویژه همراه اول برای مشترکان و مردم ایران ویژه برنامه و ویدئوی فاخر «منو بشناس» بود.
ابتدا و برای نخستین بار کلیپ فاخر «منو بشناس» که با هنرمندی چهل نفر از خوانندگان مطرح کشور و مشارکت مؤسسه مأوا تولید شده، پخش شد و ۴۰ نفر از خوانندگان سرشناس کشور در تجربه‌ای جالب توجه و با هدف تقویت هویت ملی ایرانیان در یک نماهنگ با موضوع «همدلی»، «صلح» و «وحدت ملی» با محوریت ایران تحت عنوان «منو بشناس» حضور پیدا کردند.

این نماهنگ به قلم احمد امیرخلیلی، آهنگسازی فرزاد فرزین، تنظیم کنندگی بهروز صفاریان، کارگردانی محمد اولاد و تهیه‌کنندگی میثم محمدحسنی در موسسه مأوا تهیه و تولید شده و از طریق اپلیکیشن «روبیکا» پخش شد.
پرواز همای، فرزاد فرزین، رضا صادقی، مهدی مقدم، حمید هیراد، علی اصحابی، مهدی یغمایی، بهرنگ بهادرزاده، کاوه آفاق، شهریار صیقلانی، خشایار اعتمادی، روزبه نعمت اللهی، بهروز صفاریان، حمید حامی، عماد طالب‌زاده، سینا شعبانخانی، سینا درخشنده، پدرام پالیز، معراج محمدی، امیر قنادی، آرش قنادی، کیارش پوزشی، شهرام شکوهی، حسین توکلی، حجت اشرف‌زاده، علی لهراسبی، گرشا رضایی، پیام صالحی، سامان جلیلی، حامد همایون، رستاک حلاج، حامد طاها، محمدرضا عیوضی، حسین حقیقی، علی رهبری، آرین بهاری، احسان حق شناس، مجتبی کبیری، علیرضا قرایی منش و مصطفی راغب اسامی خوانندگانی است که در پروژه «منو بشناس» حضور داشتند.
 
حضور این تعداد خواننده در یک پروژه مشترک موسیقایی یکی از مهم‌ترین ویژگی این نماهنگ بوده که طی سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.
این نماهنگ با نام «منو بشناس» با حضور چهل خواننده مطرح کشور به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاریخ موسیقی ایران پخش شد.

همچنین ویژه برنامه «منو بشناس» هم با اجرای «فرزاد فرزین» خواننده برجسته موسیقی پاپ کشور در ایام نوروز با هدف ایجاد اوقاتی فرح بخش برای خانواده های ایرانی پخش شد و گروه موسیقی «رستاک» در 5 شب اجرای این ویژه برنامه در کنار آن به اجرای موسیقی نواحی پرداختند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: همراه اول منو بشناس منو بشناس همراه اول پخش شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان حوزه ICT کردستان که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات مبتنی بر ظرفیت‌های استان از فعالیت‌های حوزه ارتباطات حمایت می‌کند و باید زیرساخت‌ها و خلاءها بررسی شود تا نیاز استان را بسنجد و بر اساس نیازها کمک کند.

وی افزود: هم مرزی استان کردستان با حضور عراق از مزایای استان است که برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سال گذشته در ۱۰ استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام دادیم، افزود: سعی براین است تا امسال در کردستان نیز طرح‌های دیجیتالی با عنوان «ایران دیجیتال» اجرا شود.

عابدی بیان کرد: در شش ماه اول سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی شرکت‌ها پرداخت کردیم.

پیش از این جلسه عابدی از مجتمع نوآوری نور سنندج بازدید کرد و در این بازدید از آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در حوزه آموزش مهارت‌های دیجیتال خبر داد و گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال ۳۰۰ هزار دانش‌آموز متوسطه مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

کد خبر 6087452

دیگر خبرها

  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی