Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس کل استان کرمان از کشف چهار میلیارد ریال اختلاس در شهرداری ماهان خبر داد و گفت: در این ارتباط مسئول فنی به همراه یکی از مهندسان ناظر این شهرداری بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد آبیار در تشریح این خبر اظهار داشت: در بررسی عملکرد شهرداری ماهان مشخص شد مسئول فنی این شهرداری با تبانی با یکی از مهندسان ناظر و جعل فیش های دایره درآمد شهرداری، وجوه فیش ها را به حساب شخصی خود واریز می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تاکنون افزون بر چهار میلیارد ریال از وجوه اختلاس شده کشف و ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال به حساب شهرداری برگردانده شده است.

بازرس کل استان کرمان تاکید کرد: متهمان توسط دادسرای عمومی و انقلاب کرمان بازداشت شده اند.

وی از تلاش پیگیر و جدی رئیس و پرسنل پلیس امنیت اقتصادی در راستای کشف جرم که در دستگیری متهمان قاطعانه عمل کرده اند تقدیر کرد.

آبیار همچنین از دادستان و بازپرس پرونده کشف اختلاس در شهرداری ماهان قدردانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اختلاس چهار میلیارد ریال شهرداری ماهان دادسرای عمومی و انقلاب کرمان شهرداری ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌ شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت منازل در کرمان؛ ۶ نفر بازداشت شدند
  • ۵ مصدوم در حادثه برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا در ماهان
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • موج بازداشت در شهرداری بندرامام + جزئیات
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • باغ شاهزاده ماهان، همچنان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان