Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@06:10:53 GMT

خبری مهم برای استقلال از ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۴۴۲۸

خبری مهم برای استقلال از ورزشگاه آزادی

عوامل مختلف ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقه امروز استقلال و پیکان تلاش زیادی انجام دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز استقلال و پیکان در آزادی بازی دارند. مسئولان زحمتکش ورزشگاه بزرگ و خاطره‌انگیز آزادی که در تعطیلات نوروز هم زحمت بسیاری برای بازی ایران و سوریه کشیده بودند، برای دیدار با پیکان هم طبق روال همه بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود از ۲۴ ساعت قبل همه جا را ضدعفونی کرده و شرایط را برای بازی امروز استقلال و پیکان فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رختکن دو تیم، اتاق داوران اتاق دوپینگ و … جزو جاهایی است که تلاش دوستانمان در ورزشگاه آزادی ضدعفونی می‌شود و خلاصه کلی زحمت کشیده می‌شود تا بازیکنان ۹۰ دقیقه فوتبال بازی کرده و فوتبالدوستان را سرگرم کنند. جا دارد در روزهای آغازین سال جدید یک خسته نباشید به تمام پرسنل و عزیزان زحمتکش در ورزشگاه آزادی داشته باشیم و برای تک تک دوستان خوبمان در این ورزشگاه سالی توام با سلامتی و خوشبختی را آرزو کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ورزشگاه آزادی استقلال ورزشگاه آزادی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تراکتورسازی مهدی طارمی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: آمار نشان می‌دهد امسال توانسته‌ام بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما خیلی بهتر شده است و با اعتمادبه‌نفس بالاتر بازی می‌کند. در این دیدار بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم که کار سختی است. ما پس از گل دوم حریف خیلی خوب بازی کردیم و با بدشانسی موقعیت‌های‌مان گل نشدند. خوشبختانه همین که نباختیم یک امتیاز عالی بود. شاید اگر کمی زور می‌زدیم می‌توانستیم برنده شویم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

وی در مورد گلایه‌های رضا عنایتی از باتجربه‌های پیکان تصریح کرد: بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند و تجربه‌شان را در اختیار آنها بگذارند، ولی برخی مواقع شرایط بازی طوری پیش می‌رود که همه چیز دست بازیکن نیست. این حرف کاملاً درست است که بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به آمار پاس گل‌هایش در این فصل خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم همیشه بهترین بازی‌ام را انجام دهم. در بازی قبل، شش پاس تک به تک دادم که هیچ‌کدام گل نشدند، ولی امروز یکی از آنها گل شد. آمار صحبت می‌کند، اما شما همه چیز را پایان فصل فراموش می‌کنید. امسال توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم و امیدوارم در بین 10 پاسور برتر قرار بگیرم.

نریمان‌جهان درباره تعویض زودهنگام حامد پاکدل گفت: مشکل خاصی نیست. با گل‌هایی که خوردیم ریتم‌مان عوض شد و مربیان تغییر تاکتیک دادند. همه به نظر مربی احترام می‌گذاریم و مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد