Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@15:19:49 GMT

دو کشتی‌گیر محروم شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۴۶۲۴

دو کشتی‌گیر محروم شدند

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) از محرومیت دو کشتی گیر به دلیل تخلف دوپینگ خبر داد.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ایران نادو اعلام کرد: بر اساس فصل ۱۴ از مجموعه قوانین مبارزه با دوپینگ ایران، این ستاد موظف است آرای محرومیت صادر شده را پس از قطعی شدن، اعلام عمومی نماید از این رو دو ورزشکار به دلیل تخلف از مقررات دوپینگ مصرف ماده ممنوعه (بند ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱)، پس از طی شدن روند قانونی و حقوقی به این شرح محروم شدند:
 
۱.مسعود کمروند کشتی گیر آزادکار به دلیل مصرف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک (استانوزولول) به مدت چهار سال از ۵  بهمن ماه ۱۳۹۹ لغایت ۴ بهمن ۱۴۰۳ از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد.
 
۲.آرمان طهماسبی کشتی گیر فرنگی به دلیل مصرف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک (بولدنون) به مدت چهار سال از ۱۲  بهمن ماه ۱۳۹۹ لغایت ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)

شرکت بهمن موتور در آخرین بخشنامه خود از فروش ون‌  اینرودز خبر داد. این محصول هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران می‌شود.   به گزارش عصر ایران شرکت بهمن موتور اعلام کرد طرح فروش نقدی ون‌باری اینرودز را به صورت نقدی و آنلاین برگزار می‌کند.     خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.     بهمن موتور در این طرح فروش ون‌ اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد.قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است. جدول فروش   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرو جدید بهمن موتور رسما رونمایی شد/ "اینرودز" محصولی که برای اولین بار ویژه مشاغل در ایران ساخته شد (+قیمت ،عکس، فیلم و مشخصات)

دیگر خبرها

  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • افزایش ریسک ابتلا به دیابت با مصرف این ماده غذایی
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۷ فروردین
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در سراسر کشور ممنوع است
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ بهمن چهار محال و بختیاری
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • با پرهیز از این سه ماده غذایی جوان بمانید
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد