Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:07:30 GMT

 آیفون SE آینده با  فناوری ۵G عرضه می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۴۸۰۴

 آیفون SE آینده با  فناوری ۵G عرضه می شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از گیزموچاینا؛ یکی از کاربران توئیتر جزئیات تازه ای درباره مدل‌های آتی آیفون SE فاش کرده است.

بر اساس پیام یکی از کاربران توئیتر به نام DSCCRoss @ (رأس یانگ) آیفون SE مدل ۲۰۲۲ با نمایشگر ال سی دی ۴.۷ اینچی عرضه می‌شود. همچنین نسخه بعدی که در ۲۰۲۳ میلادی عرضه خواهد شد نمایشگری دارای سوراخ و ابعاد ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ اینچی دارد.

او در ادامه اشاره کرد براساس شایعات این مدل مجهز به فناوری ۵G خواهد بود. در حال حاضر فناوری نسل پنجم اینترنت همراه فقط در سری آیفون ۱۲ وجود دارد. اما آیفون SE۲۰۲۲ از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092163 برچسب‌ها آیفونSE فناوری5G اپل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آیفونSE فناوری5G اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مچ‌بند هوشمند Honor Band 9 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مچ‌بند هوشمند Honor Band 9 در رنگ‌های مشکی، بنفش و آبی با قیمت ۳۵ دلار عرضه می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مچ‌بند هوشمند Honor Band 9 که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۱.۵۷ اینچی مستطیلی شکل AMOLED با رزولوشن ۲۵۶ * ۴۰۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است، در حالی که نسخه قبلی دارای نمایشگر ۱.۴۷ اینچی با وضوح ۱۹۸ * ۳۶۴ پیکسل است.

مچ‌بند هوشمند Honor Band 9 تا پنج متر زیر آب مقاوم است و از فناوری بلوتوث ۵.۳ برای اتصال به گوشی‌های هوشمند دارای اندروید ۹.۰ یا بالاتر استفاده می‌کند، البته با آیفون‌های دارای iOS 11 یا بالاتر نیز سازگار است؛ این محصول از ۹۶ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند، دارای ردیاب خواب است، ضربان قلب را اندازه‌گیری می‌کند و بر میزان استرس و سطح اکسیژن خون نیز نظارت دارد.

گجت یادشده دارای ویژگی‌های مفیدی مانند کنترل پخش موسیقی، هشدار تماس، اعلان برنامه، به‌روز رسانی آب و هوا، زنگ هشدار و غیره است، باتری آن نیز با شارژ کامل تا ۱۴ روز دوام می‌آورد؛ قیمت مچ‌بند هوشمند Honor Band 9 به میزان ۳۵ دلار در چین ارزیابی شده است و در رنگ‌های مشکی، بنفش و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 738954

دیگر خبرها

  • پنجره‌های خورشیدی، انقلاب آینده در معماری شهری
  • ورود تاکسی‌های پرنده به آسمان بریتانیا
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • خودرو جک T۹ مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • ساعت هوشمند Honor Watch GS 4 عرضه شد
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • مچ‌بند هوشمند Honor Band 9 چه ویژگی‌هایی دارد؟