Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز از فردا ( یکشنبه) تغییر می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایمان غنی زاده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نیمه نخست سال جاری با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و به منظور بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، ناوگان اتوبوسرانی در تمامی خطوط و مسیرهای شهری و حومه در روزهای عادی از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه عصر خدمات ارایه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تعطیل و جمعه نیز در تمامی خطوط شهری و حومه  از ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ عصر ادامه می یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شهروندان خواست با توجه به شیوع موج چهارم کرونا ضمن خودداری از ترددهای غیرضروری، در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و کرایه سفر خود را نیز با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی شخصی پرداخت کنند.

غنی زاده با بیان اینکه در کیوسک های شارژ همه پایانه ها و نیز ایستگاه های مسیر تندرو، ماسک با قیمت مصوب دولتی عرضه می شود، ادامه داد: در پایانه های اتوبوسرانی، نظارت بر استفاده مسافران از ماسک توسط ناظران این سازمان انجام می شود.

وی از شهروندان خواست همکاری های لازم را در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ناظران این سازمان انجام دهند.

به گزارش ایرنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با داشتن بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس تا پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه ۸۰۰ هزار نفر از شهروندان را جا به جا می کرد که از این تعداد حدود ۱۵۰ هزار نفر توسط مسیر تندرو غرب به شرق تبریز جابه جا می شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی تبریز ناوگان اتوبوسرانی اتوبوسرانی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی و با پیگیری‌های مکرر این معاونت از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ناوگان اتوبوسرانی در بخش خصوصی و ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی افزایش یافت.

فرهاد خدابخشی افزود: افزایش ناوگان اتوبوسرانی منطقه همزمان با نوسازی ناوگان صورت گرفته است که این افزایش ناوگان منجر به کاهش سر فاصله اعزام ناوگان خطوط و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: براین اساس خطوط اتوبوسرانی ۴۳۵ از مترو ایران خودرو به پایانه شهید باقری با ۹ دستگاه مینی بوس، خط ۳۲۵ از پایانه شهید باقری به مترو چیتگر با ۷ دستگاه اتوبوس، خط ۳۲۴ از پایانه شهید باقری به استادیوم آزادی با ۵ دستگاه اتوبوس و خط ۳۲۶ از مترو چیتگر به پایانه همت-شریعتی با ۹ دستگاه اتوبوس تقویت شدند.

دیگر خبرها

  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران