Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سردار سعید محمد در واکنش به اظهارات سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه دفتر سعید محمد آمده است:

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

براساس اخبار منتشر شده از قول پاسدار یدالله جوانی مبنی بر برکناری سعید محمد بدلیل تخلف از قوانین سپاه برای ورود به عرصه انتخابات که پیش از این نیز توسط حمیدرضا ترقی عضو اصولگرای شورای موتلفه اسلامی نیز تکرار شده است به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فارغ از اینکه این قبیل اخبار با شیطنت رسانه‌ای تنطیم و نشر گردیده است، آقای دکتر سعیدمحمد هیچ گونه تخلفی در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی ننموده تا جایی که ایشان علت استعفای خود را عدم شائبه حمایت و استفاده از موقعیت مسئولیت فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه را عنوان نموده است، مهمی که با واکنش رسمی قرارگاه خاتم الانبیاء همراه گردید همه ما را به این مطلب رهنمون میسازد که آقای جوانی مسئولیت سخنگویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارند و تحلیل شخصی خود را بعنوان یک شخصیت حقیقی عنوان نموده است که متاسفانه مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به ساحت مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز شده است.

به کرات اعلام داشتیم تکرار چنین مصاحبه‌هایی با توجه به علایق شخصی و حزبی برخی افراد منجر به عدم اعتماد عمومی و همچنین مشارکت حداکثری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد گردید.

از خداوند سبحان گشایش مسیر سعادت ملت بزرگ ایران را تحت توجهات امام عصر “عج” مسالت داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سعید محمد انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: رژیم صهیونیستی بداند که  اگر دست از پا خطا کند این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه سی و یکم فروردین‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: ماه شوال شهر غزوات است زیرا مهمترین غزه‌های پیامبر (ص) از جمله جنگ احد اتفاق افتاد که حمزه سیدالشهدا در آن به شهادت رسید.

وی ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت‌ماه به فرمان امام، افزود: سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب اسلامی است که از توده مردمی تشکیل شد تا از نظام و قانون اساسی و مردم دفاع کند.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان ادامه داد: سپاه پاسداران به کمک بازوان پرتوان نیروهای بسیج مردمی در حراست از انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

کرامتی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران با اجرای عملیات «وعده صادق» سیلی محکمی به صورت رژیم غاصب کودک کش وارد ساخت.

وی اضافه کرد: این افتخار بزرگ موجب وحدت و انسجام کشور شد، اگر جنگی اتفاق افتد نشان و اثری از رژیم صهیونیستی دیده نخواهد شد.

امام‌جمعه شهرستان گلپایگان گفت: برخی کشورها برای منصرف کردن ایران در حمله به اسرائیل تلاش داشتند، اما جمهوری اسلامی با قاطعیت اعلام کرد که حمله به رژیم صهیونیستی حق مسلم است و قدرتمان را اعمال خواهیم کرد و با انجام لایحه‌های سه گانه دشمن را ناکام گذاشت.

کرامتی ادامه داد: حمله به اسرائیل تفاوت دیپلماسی عزت و دیپلماسی ذلت را نشان داد بنابراین در صورت که رژیم صهیونیستی واکنشی نشان دهد سپاه پاسداران هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم می‌شکند.

کد خبر 745988

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران