Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع آموزشی‌ ورزشی «المهدی» روز شنبه در آیینی با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیران آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی در حاشیه کلانشهر مشهد گشایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بعد از ظهر شنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح گفت: این مجتمع آموزشی ورزشی در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع با زیربنای پنج هزار و ۶۰۰ متر ساخته و آماده بهره‌برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمعلی خدابنده افزود: برای ساخت این مجتمع که دارای امکانات ورزشی از جمله استخر، سالن های ورزشی چندمنظوره و دیگر امکانات و تجهیزات لازم است، ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: میانگین کنونی سرانه ورزشی دانش‌آموزان خراسان رضوی ۱۵ صدم مترمربع است که این میانگین در کشور ۱۷ صدم مترمربع است.

وی افزود: خراسان رضوی پارسال از نظر سرانه فضای ورزشی ویژه دانش‌آموزان رتبه ۲۲ کشور را داشت اما امسال با ۲ پله ارتقا، به جایگاه بیستم رسیده است.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز معادل ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را دارد.  

اسحاق جهانگیری که در سفر یکروزه خود به مشهد توسط وزیران آموزش و پرورش و امور اقتصادی و دارایی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و همچنین تعدادی از معاونان وزیران همراهی می‌شود.  

علاوه بر زیارت بارگاه نورانی حضرت امام رضا(ع)، حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، افتتاح چند طرح عمران شهری و دیدار با نخبگان استان از اهم برنامه‌های سفر اعضای هیات دولت به مشهد مقدس است.  

معاون اول رییس‌جمهوری همچنین با تولیت آستان قدس رضوی دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی