Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@10:25:18 GMT

مرغ در هر استان چند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۵۳۴۴

مرغ در هر استان چند؟


به گزارش تابناک، بازار مرغ به سبب شکاف قیمتی که در بازار خوراک طیور پدید آمد، دونرخی شد؛ آن‌هم گاهی با شکاف ۱۰ هزار تومان بین بازار آزاد و دولتی.

دنیای اقتصاد در ادامه نوشت: از این موضوع که بگذریم به سبب تفاوت قیمت تمام‌شده در استان‌های مختلف جابه‌جایی بین استان‌ها افزایش یافت. روز‌های آخر اسفند خروج مرغ از برخی از استان‌ها مثل کرمان ممنوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این ممنوعیت کمبودی بود که به سبب ارزان‌تر بودن مرغ نسبت به استان‌های همجوار مثل سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان و خروج مرغ از کرمان به این استان‌ها پدید آمد.

حسین مهدی عضو اتحادیه مرغداران کرمان می‌گوید: هم‌اکنون هیچ کمبودی در بازار مرغ کرمان وجود ندارد. همین‌طور به گفته محمدعلی کمالی‌سروستانی مشاور عالی هیات‌مدیره اتحادیه سراسری مرغ گوشتی کشور در بهمن ماه سال گذشته میزان جوجه‌ریزی از ۱۲۵‌میلیون قطعه به ۱۳۰میلیون رسید. اما بازار مرغ همچنان ملتهب است و قیمت‌های بازار آزاد از پیشی‌گرفتن تقاضا به عرضه می‌گویند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان روز طبیعت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین بازار مرغ استانها اعمال ماه شعبان روز طبیعت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه آزاد شدن دنی آلوز از زندان / فیلم

پس از تحمل بیش از 14 ماه حبس، اسطوره باشگاه بارسلونا موقتاً از زندان آزاد شد.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • پشت پرده تراز منفی تجارت ایران در ۱۴۰۲
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟
  • آزاد کردن کبوتر‌ها به یاد شهدای غزه در جشن «محفل» + فیلم
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه
  • لحظه آزاد شدن دنی آلوز از زندان / فیلم
  • اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد میوه در کردستان