Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «سینمای ایران» که در هر هفته با انتخاب و نمایش یک فیلم ایرانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان، به بررسی و گفتگو با عوامل آن می‌پردازد، در این قسمت فیلم «هر شب تنهایی» به کارگردانی رسول صدرعاملی را به مخاطبان اسپانیایی زبان علاقه‌مند به کسب اطلاعات درباره سینمای ایران معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه ابتدا بخش‌های کوتاهی از فیلم «هر شب تنهایی» پخش و سپس به مرور کارنامه رسول صدرعاملی در عرصه فیلم‌سازی پرداخته می‌شود. در ادامه اسوالدو کانالز، مجری «سینمای ایران» با محمدتقی فهیم منتقد سینما و مستندساز درباره ویژگی‌های این فیلم و ساختار آن به گفتگو می‌پردازد. در پایان برنامه، مخاطبان اسپانیایی زبان به تماشای کامل این فیلم ایرانی خواهند نشست.

«هر شب تنهایی» محصول سال ۱۳۸۶ فیلمی خانوادگی و اجتماعی با هنرنمایی لیلا حاتمی، حامد بهداد، علی بکائیان و مرجان قرجه، نویسندگی کامبوزیا پرتوی و رسول صدرعاملی، تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی و کارگردانی رسول صدرعاملی است.
در خلاصه این فیلم آمده است: عطیه نویسنده و مجری یک برنامه خانوادگی رادیوست. او هر روز به سوالات شنوندگان این برنامه پاسخ می‌دهد و به آن‌ها توصیه می‌کند با همسرشان چگونه باشند تا زندگی زناشویی بهتری داشته باشند. عطیه به شهر مقدس مشهد آمده است؛ اما او درگیر مناسبات خود و همسرش است و مشکلی دارد که حل نشدنی است و...

برنامه سینمای ایرانی (Cine Iraní) به تهیه کنندگی فهمیه اسماعیل پور شنبه ۱۴ فروردین ماه ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می‌رود و تکرار آن در ساعت ۱۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ روز یکشنبه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی رسانه ملی رسول صدرعاملی شب تنهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • تنهایی موجب میل به شیرینی می‌شود!
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • تنهایی موجب میل به شیرینی می‌شود
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی
  • بررسی تصویر قهرمان در سینمای حماسی با نگاه به «آسمان غرب»
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود