Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک، پس از ۱۳ روز رقابت سریال‌های سال ۹۹ در برنامه «سریالیست»، ترکیب سریال‌های برتر سال که با رای مستقیم مردم به فینال راه یافتند، مشخص شد:

۱_ بچه مهندس (شبکه دو)
۲_ از سرنوشت (شبکه دو)
۳_ پایتخت ۶ (شبکه یک)
۴_ نون خ ۲ (شبکه یک)
۵_ خانه امن (شبکه یک)
۶_ زیرخاکی (شبکه یک)

در برنامه «سریالیست» تمام سریال‌های پخش شده سال ۹۹ از شبکه‌های یک، دو، سه و پنج، بر اساس میزان مخاطب نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در ۶ گروه ۵ تیمی قرعه کشی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر گروه بازیگران و دست‌اندرکاران سریال‌ها به طور مساوی طی ۲ شب از آنتن شبکه یک و فضای مجازی امکان تبلیغ و یادآوری جذابیت‌های سریال خود را داشتند.

این برنامه با همکاری مشترک شبکه یک سیما و اپلیکیشن تلوبیون طراحی شد و مردم علاوه بر پیامک، برای اولین مرتبه از طریق تلوبیون امکان شرکت در نظرسنجی درباره برنامه‌ها برای مردم مهیا شد.

مرحله فینال از جمعه شب با اعلام اسامی ۶ سریال برتر آغاز شده و از یکشنبه ۱۵ فروردین، سازندگان هر ۶ سریال با حضور مجدد در برنامه «سریالیست»، فرصت دارند برای سریالشان تبلیغ کنند تا برترین سریال سال ۹۹ تلویزیون با رای مردم انتخاب شود.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرجی و محمد باریکانی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست.

کد خبر 592731 برچسب‌ها تلویزیون - برنامه تلویزیونی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه تلویزیونی شبکه یک سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • عیدیان راهی فینال شد
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد