Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:48:24 GMT

دو پیشنهاد جودو ایران برای منطقه آسیایی مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۶۰۴۶

دو پیشنهاد جودو ایران برای منطقه آسیایی مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، رقابتهای جودو قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در حالی از سه شنبه هفته جاری به میزبانی کشور قرقیزستان آغاز می‌شود که آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون کشورمان ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در جلسه آسیای مرکزی در هتل «اورین» شهر بیشکک حضور پیدا کرد.

این جلسه با حضور «ماکیش کومار» دبیر کل اتحادیه جودو آسیا و «زولدوشبیک کوبیوف» و میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس منطقه آسیای مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست این منطقه از آسیا نیز بر عهده «زولدوشبیک کوبیوف» نماینده کشور قرقیزستان است که وی نایب رئیس اتحادیه جودوی آسیا هم هست.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو کشورمان و نایب رئیس منطقه آسیای مرکزی در ابتدای صحبت‌های خود ضمن ابراز خوشحالی از حضور تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برای تمام جودوکاران و ملی پوشان ایرانی آرزوی موفقیت کرد. میراسماعیلی در ادامه این جلسه دو پیشنهاد آمادگی برای میزبانی از سوی فدراسیون جودو ایران را به رئیس آسیایی مرکزی اعلام کرد.

ابتدا برگزاری مسابقات لیگ منطقه‌ای به میزبانی ایران به رئیس منطقه آسیای مرکزی پیشنهاد شد و پس از آن اعلام آمادگی فدراسیون جودوی ایران مبنی بر میزبانی و برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری آسیای مرکزی اعلام شد.

میراسماعیلی نایب رئیس منطقه آسیای مرکزی است.

کد خبر 5180310

منبع: مهر

کلیدواژه: جودو جودو قهرمانی آسیا آرش میراسماعیلی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد ویروس کرونا تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران جودو تیم ملی فوتبال سوریه باشگاه پرسپولیس اردوی تدارکاتی تيم فوتبال پديده فدراسیون جودو آسیای مرکزی منطقه آسیای رئیس منطقه نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند

همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم از تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این منصب، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

بر اساس این گزارش، فوکس گفته است که تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

انتشار این خبر در حالی است که «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی نیز امروز پس از اعلام استعفای خود به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) و غافلگیر شدن در این روز، گفت: روز هفتم اکتبر، روز سیاهی برای من است.

وی در استعفانامه خود به رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، نوشت: حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیاتی را انجام داد که برای ما نتایجی دردناک داشت و واحد تحت فرمان من، در سطح ماموریت محوله ( برای پیش بینی وقوع عملیات طوفان الاقصی) درست عمل نکرد.

وی افزود: خاطره این روز سیاه را شبانه روز با خود دارم و و درد شدید ناشی از آن، تا ابد با من خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • دومینوی استعفا‌ها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه