Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان‌های استان تهران با بیان اینکه یگان انتظامی زندان‌های تهران رتبه اول ارزشیابی کشوری را کسب کرده است اظهار داشت: اگر در زندان امنیت نباشد، اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی میسر نخواهد بود و این امنیت تا حد زیادی توسط نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌ها فراهم می‌شود. خبرگزاری میزان- سیدحشمت اله حیات الغیب با تقدیر از سرهنگ رضا فرحناکی فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان تهران گفت: سال گذشته، به دلیل شیوع ناگهانی بیماری کرونا و لزوم تلاش در امر حفظ سلامتی مددجویان از یک سو و تأمین امنیت روانی و فیزیکی در زندان‌ها سال بسیار حساسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: از اهم برنامه‌های دیگر، توجه به وضعیت آموزشی، بهداشتی، رفاهی و معیشتی سربازان وظیفه، ارتقای روحیه خدمتی بین نیرو‌های پلیس زندان، توسعه امر دادرسی الکترونیک و صرفه جویی در وقت، نیرو و هزینه‌های سنگین اعزام و بدرقه زندانیان توسط یگان حفاظت، تجهیز زندان‌ها به امکاناتی مانند فیبر نوری، دستگاه‌های ایکس ری و بازسازی اماکن مختلف یگان و برجک‌های نگهبانی، برگزاری رزمایش مشترک یگان انتظامی زندان‌ها و نیروی انتظامی، گسترش برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، اردو‌های تفریحی بود.
مدیر کل زندان‌های استان تهران تأکید کرد: اگر در زندان امنیت نباشد، اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی میسر نخواهد بود و زیربنای تمام اقدامات برای بازگشت سالم مددجویان به جامعه، برقراری نظم و امنیت است و این موضوع، تا حد زیادی توسط نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌ها فراهم می‌شود.
حیات الغیب ادامه داد: این استان، به دلیل جمعیت کیفری بیشتر، با تعداد بالاتری از آمار اعزام و بدرقه به مراکز قضایی، درمانی و دیگر مراکز روبروست، به همین دلیل توسعه امر دادرسی الکترونیک در زندان‌ها و مساعدت دستگاه‌های قضایی به کیفیت امر حفظ امنیت کمک‌های شایانی می‌نماید.
او ضمن تقدیر از سرهنگ فرحناکی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و جدیت نیرو‌های یگان، با ارزشیابی صورت گرفته از سوی یگان حفاظت سازمان زندان ها، استان تهران با رتبه عالی، مقام اول کشوری را کسب کرد.
وی افزود: یگان حفاظت در تعطیلات سال نو نیز با دقت، وظیفه حفظ امنیت را در زندان‌های استان تهران، به نحو احسن انجام داد و حضور سرهنگ فرحناکی و همکارانش در کنار سربازان حتی در لحظات تحویل سال، برای آنان که دور از خانواده شان بودند، دلگرم کننده بود.
شایان ذکر است سرهنگ عبدی جانشین یگان حفاظت سازمان زندان‌ها نیز از پلیس‌های زندان به نام‌های غلامحسن رضایی، روح اله عبدولی پور و حمید علیان نژاد نیز به علت جدیت در امر انجام وظیفه و نیز توجه به وضعیت رفاهی و انتظامی سربازان طی ایام تعطیلات سال نو تقدیر کرد.       بیشتر بخوانید:        مهمترین ابزار موفقیت در امر زندانبانی اسلامی ارتقای احساس مسئولیت زندانیان است انتهای پیام/ برچسب ها: تهران زندانبانی انتظامی ارزشیابی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران زندانبانی انتظامی ارزشیابی زندان های استان تهران یگان حفاظت زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در اجرای دستور فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران - ساری، مأمورین یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی استان و اداره منابع طبیعی شهرستان آمل بصورت سرزده از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازید نمودند.

در جریان این بازدید مشترک، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی موفق به توقیف یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق شدند.

محموله قاچاق مکشوفه جهت تنظیم پرونده و معرفی متخلفین به مراجع قانونی، توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران