Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:54:37 GMT

پدیده و پرسپولیس در جدالی نفس‌گیر به تساوی رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۶۶۹۷

پدیده و پرسپولیس در جدالی نفس‌گیر به تساوی رسیدند

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) به تساوی انجامید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس ، رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد دنبال شد.

در این دیدار که با حواشی جالب توجهی همچون حضور تعدادی از تماشاگران در ورزشگاه نیز همراه بود دو تیم در پایان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت قاسمی‌نژاد و فرجی در تمرین امروز شهر خودروجام حذفی فوتبال| صعود ذوب‌آهن با شکست شهر خودرو/ دربی کرمان به وقت اضافه کشیده شدحمیداوی رضایت داد؛ شهر خودرو تحویل استانداری خراسان رضوی شد

امین قاسمی‌نژاد که در نیم فصل رقابت‌ها بحث حضور وی در استقلال تهران نیز بسیار جدی شده بود در این دیدار برای پدیده در قامت یک گلزن ظاهر شد و در دقیقه 46 موفق شد گل نخست دیدار را وارد دروازه حامد لک کند.

این پایان کار نبود و میلاد سرلک در دقیقه 69 کار را برای پرسپولیس به تساوی رساند و تلاش دو تیم در ادامه برای برتری بر یکدیگر نتیجه نداشت و بازی در نهایت با همان نتیجه مساوی خاتمه یافت.

انتهای پیام/281/ف

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که مصاف این دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

با توجه به تساوی ۳ بر ۳ این دو تیم در دیدار رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر آرسنال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود.

تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان توخل خاتمه پیدا کرد.

تک گل این دیدار را کیمیش توانست با یک ضربه سر تماشایی به ثمر برساند.

دیدار رفت این دو تیم در خانه آرسنال با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ تمام شده بود و به این ترتیب باوارایی‌ها موفق شدند در خانه خود جشن صعود به مرحله نیمه نهایی را بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم