Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:نیمه اول یک طرفه بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پدیده در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: به دوستان قدیمی و خبرنگاران خوب مشهد سلام کرده و از استقبال گرم همه هواداران خوب مشهدی که ما را مورد لطف قرار داده و شرمنده مان کردند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی زیبایی بود و دو تیم بازی خوبی انجام دادند.

وی افزود: نیمه اول یک طرفه بود،موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که از آنها خوب استفاده نکردیم. روی غافلگیری گل خوردیم و برای خودم هم جای سوال دارد که چرا از روی یک اوت دستی گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هر چند اعلام آن اوت دستی به سود حریف درست نبود، اما در مجموع در نیمه دوم سعی کردیم نتیجه را جبران کنیم. برای اینکه در نهایت برنده شویم هم موقعیت داشتیم. پس از گل تساوی می‌توانستیم گل دیگری هم بزنیم، اما امروز از همان روزهایی بود که هر چه می‌زدیم به در بسته می‌خوردیم. فکر می‌کنم دلیل اصلی‌اش هم چمن بلند ورزشگاه امام رضا(ع)‌ بود. 

گل محمدی در ادامه با انتقاد از بلندی زمین ورزشگاه امام رضا(ع) توضیح داد: این امر برای چنین بازی عجیب است. دو تیم بازیکنان خوب و فنی زیادی دارند و ورزشگاه هم واقعا زیباست، اما چمن آن کیفیت خوبی نداشت و خیلی بلند بود. برای افرادی که این کار را انجام دادند متاسف هستم زیرا در دو سالی که در مشهد مربیگری کرده بودم چمن ورزشگاه امام رضا(ع) را تا این اندازه بلند ندیده بودم. 

وی درباره اینکه آیا این موضوع از قبل طراحی شده بود گفت: من فکر می‌کنم از قبل طراحی شده بود. باید به خاطر عملکرد ناظر بازی هم ابراز تأسف کرد، زیرا او وظیفه دارد قبل از بازی به ورزشگاه آمده و وضعیت چمن را بررسی کند. اما متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشد. این چمن بلند برای بازی اصلا مناسب نیست و فکر می‌کنم صد درصد این موضوع از قبل طراحی شده بود.

سرمربی سرخپوشان در  پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اسم تیم مشهد در زمان ورود شما به این شهر پدیده بود و اکنون هم پدیده است، اما از نظر شما این تیم نسبت به دوره خودش چه تغییری کرده، توضیح داد: از زمانی که خودم در پدیده بودم تغییرات زیادی در این تیم به وجود آمده و از لحاظ بازیکن و مدیریت تغییر کرده است، اما آنچه مشخص است این است که پدیده اکنون آرامش دارد. زمانی هم که فرهاد حمیداوی به پدیده آمد برای این تیم زحمت کشید. باید منتظر باشند مشکلات مدیریتی با تعامل حل شود اما فکر می‌کنم این اتفاق هنوز نیفتاده است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: واقعا خاطرات خیلی خوبی با پدیده دارم و هیچ وقت دوره‌ای را که با این تیم داشتم فراموش نمی‌کنم و برای پدیده آرزوی موفقیت دارم. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پدیده فکر می کنم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود

سرمربی میلان گفت باید اعتراف کرد تیمش در سطح مورد انتظار ظاهر نشده و رم با عزم و کیفیت بالاتر شایسته صعود بوده است. 

میلان نه تنها موفق نشد شکست دور رفت مقابل رم را جبران کند، بلکه در المپیکو هم شکست خورد تا ماجراجویی آنها در لیگ اروپا به پایان برسد.

استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ما با تاسف این رقابت ها را ترک می کنیم. رم در مجموع دو بازی عزم و کیفیت بالاتری نشان داد و بنابراین آنها شایسته صعود بودند. ما قطعا کمبود کیفیت داشتیم. جدا از اینکه موقعیت های مهمی را خلق نکردیم، در بعضی موقعیت ها در محوطه جریمه حریف باید بهتر عمل می کردیم. باید از 10 نفره شدن آنها بیشتر استفاده می کردیم اما عزم و کیفیت لازم برای تغییر نتیجه را نداشتیم. ما شدت مناسبی در بازی نداشتیم. باید توپ را سریع تر به گردش در می آوردیم اما روی توپ های آخر دقت نداشتیم و کیفیت لازم برای گلزنی در موقعیت ها را نیز نداشتیم. 

از پیولی خواسته شد دو گل دریافتی میلان را آنالیز کند زیرا روی گل اول مانچینی زودتر از همه به توپ رسید و روی گل دوم نیز لوکاکو توانست گابیا را کنار بزند:

روی گل اول حرکت مانچینی را ندیدیم. روی گل دوم تعداد نفرات ما بیشتر بود و باید جلوی آن را می گرفتیم. همان طور که گفتم، باید اعتراف کنیم در سطح مورد انتظار بازی نکردیم. 

علاوه بر لیائو که انتقادات از او بالا بود، تئو هرناندز هم امشب نا امیدکننده ظاهر شد:

پس از چنین شکستی، نمی توان فقط در مورد نفرات که در سطح استاندارد خود نبوده اند، صحبت کرد. قضیه بیشتر از این ها است. رم خوب بازی کرد اما ما می توانستیم با نتایج بهتری این دو بازی را تمام کنیم و این کار را نکردیم زیرا در سطح بالایی بازی نکردیم. رم منظم و سازمان یافته بود. ما در فاز دفاع و حمله ناکارآمد بودیم. وقتی از موقعیت های کم، انقدر گل دریافت می کنید و 40 شوت دارید و فقط روی کرنر با ضربه گابیا به گل می رسید، یعنی کیفیت ما در حد خودمان نبود. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!