Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:58:50 GMT

فوتسال لیگ برتر بانوان؛ شکست تیم های شیرازی مقابل حریفان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۷۱۷۷

فوتسال لیگ برتر بانوان؛ شکست تیم های شیرازی مقابل حریفان

 به گزارش ایرنا، تیم صنعت فجر شیراز،روز شنبه در سالن شهید ابولفتحی این شهر و از گروه یک این بازیها میزبان تیم هیات فوتبال رودان بندرعباس بود که این بازی پٌر گل در نهایت با نتیجه هشت بر پنج به سود تیم رودان پایان یافت.

تیم صنعت فجر  شیراز هم اینک با چهار امتیاز  در رده ششم جدول قرار دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس آرا هم باخت 

همچنین در دیگر بازی  برگزار شده از هفته یازدهم تیم پارس آرا شیراز  در سالن نصیری این شهر به مصاف تیم مس رفسنجان رفت و با نتیجه چهار بر صفر بازی را به رفسنجانی ها واگذار کرد .

با پایان یافتن هفته  یازدهم لیگ برتر فوتبال زنان تیم سایپا با ۲۷ امتیاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد  و تیم هیات فوتبال خراسان رضوی  هم همین تعداد امتیاز صدرنشین گروه  دوم است .

تیم‌های  سایپا تهران، ملی حفاری ایران، نامی نواصفهان، مس کرمان، پویندگان فجر شیراز ، شهروند ساری و هیات فوتبال رودان در گروه یک قرار دارند.

همچنین در گروه دوم هم مس رفسنجان قهرمان فصل گذشته، هیات فوتبال خراسان رضوی،  پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران ، پارس آرا شیراز، هیات فوتبال اصفهان و کیمیای اسفراین حضور دارند.

در پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها که به صورت رفت و برگشت و با شرکت ۱۴ تیم  برگزار می‌شود در نهایت از هر گروه ۲ تیم به دور بعد صعود خواهند کرد و در ادامه هم چهار تیم صعود کننده برای کسب عنوان قهرمانی به صورت رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند و تیم های اخر جدول هر گروه هم به لیگ دسته یک سقوط خواهند کرد.

برچسب‌ها شیراز تیم ملی فوتسال زنان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز تیم ملی فوتسال زنان فارس شیراز تیم ملی فوتسال زنان فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در فیفادی مارس و بازی‌های رفت و برگشت مقابل ترکمنستان ۴ بازیکن جوان تیم ملی فوتبال کشورمان(سامان فلاح، محمدرضا آزادی، امین حزباوی و محمد قربانی) اولین بازی ملی خود را انجام دادند.

نکته جالب این بود که در بین تمامی تیم‌های شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا، تنها ۱۳ تیم در این فیفادی برای اولین بار از یک بازیکن جدید استفاده کردند که ایران در میان ۲۷ بازیکن بدون احتساب فلاح که در دیدارهای دوستانه قبل از جام ملت‌ها مقابل بورکینافاسو و اندونزی به زمین رفت در کنار استرالیا رکورددار استفاده از نفرات جوان برای اولین بار شد.

با این وجود سن ۳ بازیکن ایران در مجموع از همتایان استرالیایی خودشان کمتر بود.

کد خبر 841068 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پخت مقلوبه توسط بانوان شیرازی
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان