Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمد حسین چراغی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر علی حسین و سلطانعلی و برادر شهید والامقام حسین چراغی، اظهار داشت: این اسوه صبر و مقاومت، نام و یاد خود را در فرهنگ ایثار و گذشت برای همیشه ماندگار کرد.

به گزارش برنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمد حسین چراغی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر علی حسین و سلطانعلی و برادر شهید والامقام حسین چراغی موجب تاثر و تالم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اسوه صبر و مقاومت با تقدیم ارزشمندترین سرمایه های زندگی خود در راه دفاع از آموزه های اسلامی و آرمان های متعالی انقلاب نام و یاد خود را در فرهنگ ایثار و گذشت برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم غیور استان لرستان تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان و برادر شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی پدر سرمایه انقلاب خانواده جمهوری اسلامی دکتر روحانی حسین چراغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار سه شهید والامقام، تصریح کرد: این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.

این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

سید ابراهیم رییسی

رییس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6079458

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • رییس جمهور طی پیامی درگذشت پدرشهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • هوادار متعصب تراکتور درگذشت
  • هوادار تراکتور درگذشت
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان