Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

تراکتوری‌ها پس از کسب یک مساوی، یک پیروزی و یک شکست خارج از خانه در نیم‌فصل دوم امروز مقابل مهمان خود مس رفسنجان هم کاری از پیش نبردند و یک امتیاز برای تیم فوتبال مس به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم تراکتور در روز تولد سیامک نعمتی با یک کیک کوچک او را در رختکن این تیم سورپرایز کردند و 30 سالگی ستاره راست‌پای سرخپوشان تبریزی را به او تبریک گفتند.

سیامک که اولین فصل حضور در تیم تراکتور را پشت سر می‌گذارد، در این جشن با تبریک گرم بازیکنان هم‌تیمی از جمله شجاع، ریکاردو، گوستاوو، آقاسی، حسین‌زاده و... همراه شد که با شوخی آنها جشن تولد نعمتی را جذاب‌تر کرد.

بازیکنان تراکتور بعد از این تولد کوتاه به سرعت راهی زمین تمرین شدند تا کار خود را برای بازی حساس با تیم نساجی از سر بگیرند و زیر نظر محمد نصرتی تمرین کنند.

جالب است بدانید نعمتی در حالی به سی سالگی رسیده که با 5 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی، 5 قهرمانی سوپرجام و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ ایران محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد