Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرخودرو و پرسپولیس در دیداری جذاب به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند. اما در پایان این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد. باشگاه مشهدی به دلیل حضور عیسی آل کثیر در دقایق پایانی این دیدار، با ادعای محروم بودن این بازیکن، از پرسپولیس شکایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، دقایقی پس از بازی پرسپولیس و شهرخودرو و در شرایطی که عیسی آل کثیر پس از طی محرومیت شش ماهه اش در این مسابقه به میدان رفت، باشگاه شهرخودرو شکایتی را از او تنظیم و به ناظر بازی تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکایت باشگاه مشهدی بر این ادعا استوار است که باشگاه پرسپولیس مفاد محرومیت را رعایت نکرده و همچنین جریمه ۱۰ هزار دلاری را هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت نکرده است.

در این شکایت که با امضای حسین بادامکی در اختیار علی فهیمی راد، ناظر بازی گذاشته شده، آمده که این دیدار باید با حکم انضباطی به نتیجه ۳-۰ به نفع شهرخودرو تغییر کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس شهرخودرو عیسی آل کثیر کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس شهرخودرو عیسی آل کثیر کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز