Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:57:50 GMT

کلنگ زنی مدرسه خیرساز سه کلاسه در روستای امند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۲۳۵

کلنگ زنی مدرسه خیرساز سه کلاسه در روستای امند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جعفر راستی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث ورود خیرین به امر مدرسه سازی بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است  گفت:طی چند سال اخیر اقدامات خوبی از طرف جامعه خیرین در ساخت و توسعه مدارس در شهرستان شبستر و بخش صوفیان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوافزود:ارزش گذاری کار شما خیرین از توان ما خارج بوده و فقط خداوند می‌تواند برروی کار شما ارزش گذاری کند.

امجدی سرپرست اداره آموزش وپرورش صوفیان نیز در این مراسم گفت:این مدرسه ۳ کلاسه خیر ساز در زیربنای ۱۵۰ متر مربع بنا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلنگ زنی مدرسه مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۴ مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ناطقی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۵۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در روستا و ۳۷ نفر در طرح جوانی جمعیت در روستاها ثبت نام کرده‌اند.

وی با ارائه گزارشی از اقدام ملی و نهضت ملی در شهرستان خوانسار اظهار داشت: طرح نهضت ملی در دو منطقه سونقان و هرستانه از توابع خوانسار به اجرا درآمده است که در قالب این طرح ۴۰ قطعه در منطقه سونقان و۱۷۴ قطعه درمنطقه هرستانه مشمول شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوانسار نیز با اشاره به اجرای طرح هادی روستاها افزود: در سال گذشته بالغ بر ۶۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیر سازی، ۴۹ هزار متر مربع آسفالت ریزی، ۱۳ هزار و ۶۰۰ جدول و کانیو جدازه سازی صورت گرفت و این در حالی است که در سال ۱۴۰۱ بالغ بر یک میلون و ۴۰ هزار متر مربع زیر سازی، ۹۶۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی، ۹۵ هزار متر طول جدول گذاری و ۳ هزار و ۸۵۷ متر مربع سنگ فرش انجام شده است.

وی تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در خوانسار را بالغ بر ۱۵ روستا و از اجرای طرح هادی در این روستاها خبر داد و افزود: از این تعداد ۸ روستا در دست بازنگری است.

ناطقی گفت: در سال گذشته ۱۱۱ فقر وام ویژه بهسازی صادر شده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهشی بوده است به طوری که در این سال تعداد وام‌ها بالغ بر یک هزار و ۵۸۰ فقره رسید همچنین تعداد اسناد صادر شده در سال گذشته به ۴۶۰ می‌رسد که در مقایسه با سال قبل از آن کاهش قابل توجهی داشته است به طوری که تعداد اسناد صادره در سال ۱۴۰۱ به ۳ هزار و ۵۴۷ جلد سند می‌رسد.

وی به مساحت ۴ هزار متر مربع زمین ورزشی و مساحت ۲۱ هزار متر مربع بیمارستان واقع در تیدجان اشاره کرد.

کد خبر 6078578

دیگر خبرها

  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه دستان مهربان روستای ماندیرو منطقه پلان
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۲۳۴ مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • آغاز ساخت کلاس‌های درس خیرساز در شهرستان مهر
  • افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه در زاهدان با حضور وزیر کشور
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد