Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر، مهاجم پرسپولیس در دیدار امروز (شنبه) این تیم مقابل پدیده به زمین آمد و همین موضوع باعث شد باشگاه مشهدی مدعی شود پرسپولیس جریمه ۱۰ هزار دلاری مربوط به این بازیکن را پرداخت نکرده و حضور آل‌کثیر در دیدار با پدیده غیر قانونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شده اند که  ۱۰ هزار دلار جریمه عیسی آل‌کثیر از محل مطالبات این باشگاه در AFC کسر شده و از مدت‌ها پیش نیز نامه آن به باشگاه آمده است.

آن‌ها معتقدند محرومیت آل‌کثیر روز گذشته به پایان رسیده و نامه جدیدی مبنی بر ادامه محرومیت او به باشگاه نیامده است.

بیشتر بخوانید

گل محمدی: چمن ورزشگاه امام رضا (ع) بلند بود/ خاطرات خوبی از مشهد دارم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس عیسی آل کثیر آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • واکنش سپاهان به محرومیت رضاییان: گزارش بازی چیز دیگری است!
  • عکس| واکنش رضاییان به محرومیت مقابل پرسپولیس
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند