Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:20:49 GMT

دادستان کرج : شرایط سخت کرونایی در پیش روی داریم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۸۹۲۹

دادستان کرج : شرایط سخت کرونایی در پیش روی داریم

حسن مددی شامگاه شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا البرز افزود: با وجود تاکیدات مبنی بر عدم سفر در ایام نوروز اما شاهد بی توجهی مردم بودیم و با توجه به اینکه البرز تشکیل شده از اقوام مختلف است تردد در این استان افزایش یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه از امروز شاهد حضور کارکنان در ادارات و محل های کار خود هستیم طی ۲ هفته آینده به نظر می رسد که پیک شدیدی را در استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی با بیان اینکه بایستی به همین منظور از هم اکنون برنامه ریزی های محکم و به صورت جدی اعمال گردد افزود: تمام دستگاه ها باید  پای کار بیایند، محدودیت در خصوص فعالیت اصناف بایستی اعمال تا بتوانیم از این مرحله با کمترین آسیب عبور کنیم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به گرم شدن هوا شاهد حضور مردم در تفرجگاه ها هستیم که به در این خصوص نیز باید محدودیت های جدی اعمال گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه وضعیت مناسبی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ندرایم اظهار داشت: مردم آرام آرام در حال کنار گذاشتن پروتکل ها هستند، شهرداری ضدعفونی معابر را از سر گرفته و دستگاه ها نیز نسبت به انجام تست کارمندان خود اقدام تا مانع شیوع این ویروس شویم.

مددی با اشاره به اینکه کادر درمان خسته اند گفت: محدودیت های سخت گیرانه تری باید در ۲ هفته آینده اعمال تا جلوی سرایت بیشتر این بیماری گرفته شود.

وی افزود: همچنین تمام بیمارستان ها باید ملزم به پذیرش بیماران کرونایی بوده و سایر دستگاه ها نیز پای کار بیایند.

مددی با بیان اینکه با بازگشت مسافران شاهد پیک چهارم کرونا هستیم خاطر نشان کرد: پیش بینی ها بر این است که این پیک در استان طی ۲ هفته آینده رکورد خواهد زد.

وی ادامه داد: به واکسیناسیون موثر نیز به این زودی ها امیدی نباید وجود داشته باشد که محقق شود به همین منظور بایستی شرایط سخت تری در خصوص محدودیت ها اعمال تا زنجیره این بیماری قطع شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز ویروس کرونا البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران گفت: به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین و به دلیل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح بلوار آزادی ساری حد فاصل میدان امام تا چهار راه ابن شهر آشوب ساروی از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم برای تردد وسایل نقلیه بسته است.

او افزود: رانندگان مسیر‌های جام جم، نهضت، بلوار عسگری محمدیان، کمربندی شمالی و شهبند را برای تردد انتخاب کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران از رانندگان درخواست کرد با همکاران پلیس در مسیر مستقر هستند داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری