Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جمالی نژاد گفت: خوشبختانه سال گذشته 8 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در اختیار شهرداری‌های کلانشهرها قرار دادیم و امسال نیز 10 هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده است تا بر تعداد واگن‌ها متروها افزوده شود و در هر واگن تعداد کمتری مسافر حضور داشته باشد و مشکل تجمع جمعیت در مترو در مدت زمان کمی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور در گفتگو با خبرنگار برنا در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای افزایش کیفیت خدمت رسانی وسایل حمل و نقل عمومی در پیک چهارم کرونا وجود دارد، گفت: اتوبوس‌ها و بی آر تی‌ها یکی از وسایل حمل و نقل عمومی پُر رفت و آمد هستند که در دوران کرونا توجه‌ای ویژه به آنها داشتیم بنابراین با شرکت‌های تولیدکننده داخلی مذاکراتی انجام دادیم تا 3 هزار اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل عمومی شوند.

او افزود: در حال حاضر تشریفات ضروری انجام گرفته تا 3 هزار اتوبوس به سیستم حمل و نقل شهری افزوده شود.

جمالی نژاد درخصوص افزایش واگن‌های مترو نیز تصریح کرد: خوشبختانه سال گذشته 8 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در اختیار شهرداری‌های کلانشهرها قرار دادیم و امسال نیز  10 هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده است تا بر تعداد واگن‌ها متروها افزوده شود و در هر واگن تعداد کمتری مسافر حضور داشته باشد و مشکل تجمع جمعیت در مترو در مدت زمان کمی حل شود.

معاون عمرانی وزیر کشور از بازسازی اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: علاوه بر خرید و نوسازی، بازسازی در اولویت‌های ماست که سال گذشته اعتبارات خوبی برای آن در نظر گرفتیم اما امسال در برنامه خود داریم تا تعداد زیادی اتوبوس تا نیمه نخست سال بازسازی شوند و با کیفیت و ایمنی بهتر و بیشتری به مردم خدمات ارائه دهند.

جمالی نژاد در پایان تاکید کرد: علی رغم خرید اتوبوس، بی آر تی، واگن مترو و نوسازی آنها و همچنین بازسازی، یقینا در زمینه حمل و نقل عمومی مشکل خواهیم داشت اما تمام تلاش خود را می‌کنیم با همین بضاعت اندک مشکلات را برطرف کنیم و خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهیم.

//انتهای پیام: 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس مترو واگن مترو معاون عمرانی وزیر کشور مهدی جمالی نژاد پیک چهارم کرونا هزار میلیارد تومان حمل و نقل عمومی جمالی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی

برخی منابع آگاه به رای‌الیوم اعلام کردند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تهدید به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش بس با رژیم صهیونیستی کرده است.

به گزارش مشرق، مذاکرات مربوط به آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و همه پیشنهادهای مطرح شده از سوی همه طرف‌ها برای توافق راه به جایی نبرده است.

منابع آگاه به رای الیوم اعلام کردند که حماس چرخش جدیدی در مذاکراتش با رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۱۹۳ روز از جنگ خونین علیه غزه داشته؛جنگی که قریب به ۱۰۰ هزار شهید، زخمی و مفقود بر جای گذاشته است.

این منابع بیان کردند: تل آویو از مذاکراتی که با میانجی‌گری قطر، مصر و حتی آمریکا انجام می‌شود، به عنوان دستاویزی برای وقت کشی به منظور انجام کشتارهای دیگر در غزه بهره می‌برد و حماس به فراخواندن هیات خود و تعلیق مشارکت در این مذاکرات تا زمان گام موثر از جانب طرف مقابل در زمینه تعامل با شروطی که روی میز مذاکره گذاشته، تهدید کرده است.

منابع یادشده اعلام کردند: تداوم مذاکرات پیچیده و بی حاصل به نفع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که به دنبال طولانی کردن جنگ از بیم محاکمه و بازخواست در داخل اراضی اشغالی است و این موضوع از جانب حماس پذیرفتنی نیست.

این منابع افزودند: حماس در سایه جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده، باب مذاکرات را نخواهد گشود و میانجی‌گران را در برابر گزینه های فشار بر روی اسرائیل از طریق تعیین زمان مشخص برای شروع مذاکرات جدی و ملموس یا بستن کامل پرونده قرار داده است.

منابع مذکور بیان کردند: حماس به همه شروط خود شامل توقف جنگ، عقب نشینی نظامیان صهیونیست به طور کامل از غزه، بازگشت بدون قید و شرط آوارگان از جنوب غزه به منازلشان در شمال و ورود کمکها برای ساکنان غزه پایبند است.

این خبر در حالی منتشر می شود که «بسّام خلف» عضو دفتر سیاسی حماس در لبنان سه شنبه شب در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک درباره اوضاع غزه گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال طولانی‌کردن جنگ در غزه با هدف جلوگیری از سقوط کابینه افراطی خود است و در موضوع تبادل اسرا نیز مذاکرات را جدی نگرفته است.

این عضو حماس تصریح کرد که آمریکا به دلیل آنکه در جنگ علیه غزه مشارکت دارد، نمی‌تواند میانجی‌ بی‌طرفی باشد.

وی افزود: حماس پیشنهادات رژیم صهیونیستی در خصوص تبادل اسرا را رد کرد چرا که شامل برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، بازگشت آوارگان به شمال غزه و آزادسازی اسرا در مرحله نخست نبود.

خلف درباره درخواست حماس نیز گفت که این جنبش خواستار آزادی ۳۰ فلسطینی دارای حبس ابد در ازای آزادی هر یک نظامی زن و آزادی ۵۰ اسیر در ازای آزادی هر یک نظامی دیگر است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد