Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: آسمان لرستان در روزهای آینده جوی آرام و پایدار را تجربه می‌کند و این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روزهای پنج‌شنبه و جمعه در مناطق مختلف استان شاهد وقوع رگبارهای پراکنده هستیم، افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در سال زراعی جاری شاهد فروردین کم بارشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: میزان دقت پیش بینی‌های بلند مدت هواشناسی حدود 60 درصد است و بر اساس همین پیش بینی‌ها میزان بارش‌ها در بهار امسال نسبت به سال گذشته و بلند مدت کمتر خواهد بود.

اکبری با اشاره به اینکه از امشب یک موج هوای سرد وارد لرستان می‌شود، تصریح کرد: بر اساس این موج شاهد کاهش دما در تمام مناطق لرستان هستیم به طوریکه در شهرهای معتدل و سردسیری دماهای شبانه به زیر صفر نیز می‌رسند در همین راستای به  باغداران لرستانی  پیشنهاد می‌کنیم تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان کاهش دما هواشناسی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع رگبارهای پراکنده باران در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن محمدی مقدم گفت: بر اساس الگو‌های هواشناسی از امشب ۳۱ فروردین تا دوشنبه شب با توجه به بالا بودن شاخص‌های ناپایداری جو و افزایش پوشش ابر‌های همرفتی در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در اغلب مناطق استان شاهد رگبار‌های پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: بارش‌ها از یک شنبه شب تا دوشنبه شب از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که در برخی مناطق وقوع مخاطراتی همچون اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی سطح جاده‌ها دور از انتطار نیست.

محمدی مقدم گفت: از نظر نوسانات دمایی هم برای امشب و فردا دما‌ها به تدریج روندی افزایشی خواهند داشت.

در ۲۴ ساعت گذشته الشتر و پلدختر به ترتیب با ۴ و ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وقوع رگبارهای پراکنده باران در لرستان
  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • سفیر ایران در سوریه: ایران دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های لازم برای پاسخگویی است
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران