Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:23:03 GMT

خواب عمیقی که تنها جایگاه سوخت مسیر اربعین را در برگرفت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۹۵۴۲

خواب عمیقی که تنها جایگاه سوخت مسیر اربعین را در برگرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تنها جایگاه سوخت بین راهی ایلام- مهران بیش از یک سال است که به دلایل مختلفی تعطیل شده این در حالی است که بخش صالح آباد در طول ایام هفته مملو از حضور بی‌شمار زائران برای زیارت امام زاده علی صالح و مهمانان برای زیارت اهل قبور است.

نبود نظارت و بی‌توجهی مسوولان به تعطیلی پی در پی جایگاه‌های سوخت CNG باعث شده تنها جایگاه سوخت بین راهی ایلام به مهران نیز تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی جایگاه CNG سه راهی جندالله که در مسیر جاده اصلی ایلام- مهران و راه اصلی ورود به عتبات عالیات و به ویژه در طول ایام اربعین است قابل قبول نیست و نیازمند راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این جایگاه سوخت است.

گلایه مردم به دنبال تعطیلی جایگاه سوخت

بصیری از اهالی بخش صالح‌آباد در این خصوص گفت: جایگاه سوخت گاز CNG سه راهی جندالله تنها جایگاه خودروهای سواری و باری در این منطقه‌ است که عدم ارائه خدمات سوخت رسانی موجب ناراحتی و گلایه مردم و خصوصا زائرین شده است.

وی افزود: بیش از یک سال است که این جایگاه سوخت تعطیل شده آیا نباید دستگاه‌های متولی مطابق قوانین مندرج در وظایف آن مجموعه‌ها و لزوم رفع موانع دسترسی به امکانات اولیه معیشت عمل کنند؟!

دادگر یکی دیگر از اهالی گفت: با توجه به این‌که تعداد زیادی از خودروها دوگانه‌سوز است و سوخت گاز CNG از نظر قیمت برای رانندگان مناسب است، اغلب رانندگان از سوخت CNG استفاده می‌کنند اما اکنون که این جایگاه تعطیل است و آنها مجبور هستند برای استفاده از سوخت سی‌ان‌جی به مرکز استان مراجعه کنند.

علت تعطیلی جایگاه سوخت

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: علت اصلی تعطیلی این جایگاه سوخت، مشکلات فنی و تجهیزات آن است و قطعات مربوطه به سختی یافت می‌شوند و هم موضوع سبب شده تا تعطیلی این جایگاه سوخت طولانی شود.

 وی افزود: در حال رایزنی با شرکت‌های تابعه پخش فرآورده‌های نفتی هستیم تا با یافتن قطعه یا تعمیر دوباره آن بتوانیم در کمترین زمان ممکن این جایگاه سوخت را مجدد فعال کنیم.

بدهی ۳۹۷ میلیونی جایگاه به شرکت گاز

 این در حالی است که شرکت گاز اعلام کرد؛ بدهی ۳۹۷ میلیون تومانی جایگاه به شرکت گاز استان باعث قطع گاز به این جایگاه شده است.

بیش از یک سال است که هیچ خبری از راه اندازی دوباره این جایگاه نیست و مسوولین استان تنها به دادن وعده‌ برای راه‌اندازی دوباره این جایگاه بسنده کرده‌اند؛ مسوولین بایستی نظارت و توجه لازم بر این مشکلات را داشته باشند تا شاهد این حجم از نگرانی و گلایه نباشیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی تنها جایگاه سوخت مشکلات فنی جایگاه سوخت تنها جایگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس

به گزارش خبرگزاری مهر، شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران، علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

شهریار افندی‌زاده ضمن بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه ۶ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و عملکرد فرا منطقه‌ای و همچنین تمرکز مراکز مهم آموزشی، اداری، تجاری، فرهنگی و تفریحی، این منطقه یکی از پر رفت و آمدترین مناطق پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: آغاز عملیات اجرایی ساخت پایانه حمل و نقل عمومی، راه‌اندازی ۳ جایگاه سوخت کوچک مقیاس، نصب سازه‌های ترافیکی (دروازه‌ای و صلیبی)، ۲۰۰ پنل دیوار صوتی در بزرگراه کردستان، اجرای بیش از ۳۴ کیلومتر گاردریل و ۵ کیلومتر حفاظ طولی میانی، ۱۴۷ متر حفاظ بتنی طولی، نصب ۴۸۸ تابلو ترافیکی، احداث ایستگاه‌های بی. آر. تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه‌های منطقه ۶ در حوزه حمل و نقل است.

افندی‌زاده با اشاره به وجود بزرگ‌ترین پایانه مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که می‌بایست در این منطقه اجرا شود، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای نام برد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهرداری منطقه ۶ خواست تا گزارشی از مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، مکان‌یابی مسیرهای قابل توسعه در استفاده از دوچرخه و اسکوتر در معابر و شریان‌های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.

افندی‌زاده همچنین با عنایت به وجود خوابگاه دانشجویان در محدوده خیابان کارگر شمالی و دانشگاه تهران در محدوده میدان انقلاب اسلامی و همچنین وجود بوستان لاله، خواستار ارسال نیازمندی‌های این منطقه برای احداث پارکینگ عمومی و طبقاتی شد تا ضمن مطالعات جامع و بررسی آن اقدام‌های بعدی انجام گیرد.

کد خبر 6086666

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی