Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در برنامه سفر به استان فارس با حضور در منزل آزاده جانباز احمدرضا مداح از نزدیک با خانواده وی دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه سفر به استان فارس با حضور در منزل آزاده جانباز احمدرضا مداح «عکاس شیرازه» از نزدیک با خانواده ایشان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شیراز؛ مجتبی دینی رئیس دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس و مدیران ستادی در این دیدار حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، جمعی از فرماندهان ارتش با آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جایگاه مهم ارتش در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، گفت: وجود نیروی انسانی مخلص وکارآمد در کنار مهارت وآمادگی لازم جزو اهداف متعالی ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
همچنین در این دیدار امیرحیدری فرمانده لشکر ۸۸ ارتش در سیستان و بلوچستان، گفت: کارکنان ارتش با روحیه معنوی و ایثارگری در کنار رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی مقتدرآماده خدمت و دفاع از تمامیت ارضی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • ارتش آماده‌تر از همیشه برای دفاع از کشور
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • در حوزه عفاف و حجاب باید کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان