Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: فعالیت رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها فقط به صورت بیرون بر مجاز است و اگر رعایت نشود تعطیل می‌شوند و تالار‌ها نیز مجاز به فعالیت در این روز‌ها نیستند.

حبیبی اضافه کرد: قزوین، چون قطب صنعت است و در فصل کشاورزی هستیم هیچ تعطیلی در ادارات نداریم و دورکاری نیز اعمال نخواهد شد و از مدیران انتظار داریم دقت کنند در ادارات دستورالعمل‌ها کاملا رعایت شود و هر کارمندی رعایت نکند به تخلفات اداری معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در هفته آخر اسفند شاهد هجوم بی رویه مردم برای خرید شیرینی و آجیل بودیم و حتی این اقلام نایاب شد که نشان می‌داد برخی از شهروندان برای دید و بازدید تدارک وسیع دیده اند و امروز پیامد‌های این سهل انگاری را می‌بینیم.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان یادآورشد: افزایش دیدو بازدید‌های ایام عید موجب چرخش ویروس کرونا شده و باید اذعان کرد امروز هیچ شهرستان و هیچ فردی در امان نیست و در آستانه یک فاجعه کرونایی هستیم.

او گفت: امروز رنگ بندی شهر‌ها روزانه تغییر می‌کند و افزایش ۵۰ درصدی بستری‌ها از ۲۰۰ نفر به ۳۰۰ بیمار در هفته و افزایش ۵ برابری بیماران سرپایی بسیار نگران کننده است و اگر وضعیت کنترل نشود در روز‌های آینده شرایط سختی را خواهیم داشت.

حبیبی از در راه بودن یک سونامی کرونایی در استان خبرداد و گفت: فرمانداران بدون توقع از دیگر شهرستان‌ها باید هر اقدامی که می‌تواند کرونا را مهار کند انجام دهند و نگران آینده استان باشند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان یادآورشد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لازم است چند نقشه برای تامین نیاز‌ها در شرایط بحرانی طراحی کنند و در «پلن B» تعداد ۶۰۰ تخت بیمارستانی و در «پلن C» تعداد ۸۰۰ تخت آماده کنند تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

او گفت: با محدود شدن عمل‌های جراحی غیر ضروری و اختیاری همه ظرفیت‌ها برای بیماران کرونایی آماده شود و بیمارستان تامین اجتماعی تا ۳۰ درصد و بیمارستان‌های خصوصی تا ۱۵ درصد تخت‌های خود را در اختیار بیماران کرونا قرار خواهند داد.

حبیبی اظهارداشت: لازم است تست‌های رپید در اختیار سپاه قرار گیرد و با ساماندهی طرح شهید سلیمانی، در هر شهرستان بر اساس رنگ بندی اعمال محدودیت شود و ضمن بازنگری در برنامه‌ها بتوانیم جلوی موج کرونا را بگیریم.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان از رسانه‌ها خواست ضمن اطلاع رسانی در خصوص وضعیت بحرانی استان قزوین، مردم را به زدن ماسک، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تردد‌ها بویژه در شب توصیه کنند تا وارد بحران ناشی از موج چهارم بیماری کرونا نشویم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا ویروس کرونا تالارهای پذیرایی جانشین ستاد مقابله با کرونا استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی