Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس عراقچی گفت: آن چه که در وین در کمیسیون مشترک دنبال میکنیم دقیقا مبتنی بر مواضع قطعی نظام هست که توسط مقام معظم رهبری و مسئولین کشور بارها اعلام شده است.

معاون سیاسی وزیر خارجه ادامه داد: ما در وین هیچ گونه مذاکره ای را با آمریکا چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با کمیسیون مشترک و کشورهای عضو ۱+۴ مذاکره می‌کنیم و خواسته و شرط خودمان برای بازگشت به برجام را به آن ها اعلام خواهیم کرد که شرط ما این هست که اول امریکا همه تعهدات برجامی اش را انجام دهد و همه تحریم ها را بردارد و بعد از آن ما راستی آزمایی میکنیم و ما برمیگردیم.

عراقچی در گفت‌و گو با شبکه خبر ادامه داد: اگر کشورهای ۱+۴ توانستند آمریکا را به هر روشی که می دانند راضی کنند ما به همان مسیر عمل می‌کنیم. گفت‌وگوها در وین کاملا فنی هست؛ در مورد تحریم هایی که باید برداشته شود، در مورد اقداماتی که باید انجام شود، در مورد ترتیب این ها و اینکه آمریکا باید اول انجام دهد و راستی آزمایی شود.

وی تاکید کرد: ما هیچ طرح یا پیشنهاد گام به گام را نه داریم و نه قبول می‌کنیم از نظر ما یک گام بیشتر وجود ندارد و آن گامی هست که تمامی تحریم هایی را که در دوران ترامپ مجددا اعمال شد ، یا جدیدا اعمال شد یا برجسب آن ها عوض شد باید توسط آمریکا برداشته شود ،ما راستی‌آزمایی می‌کنیم و بعد به تعهدات‌مان برمی‌گردیم. 

310 310

کد خبر 1501156

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدعباس عراقچی کمیسیون برجام ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، احتمال تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، داد نخست وزیر این رژیم را درآورد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی احتمال تحریم یک گردان نظامی رژیم صهیونیستی متشکل از یهودیان افراطی ارتدوکس از سوی آمریکا را مورد انتقاد قرار داد. این گردان متهم به نقض حقوق بشر علیه فلسطینی ها تحت بازجویی هستند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن محکوم کردن این تصمیم اعلام کرد که در خصوص این تصمیم با مقامات آمریکایی در تماس است. نتانیاهو مدعی شد که مدامی که ارتش این رژیم با تروریست ها می‌جنگد، چنین تصمیماتی پوچ خواهد بود.

پایگاه خبری آمریکایی اکسیوس روز شنبه به نقل از سه منبع ناشناس آمریکایی اعلام کرد که انتظار می رود «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا تحریم هایی را علیه این واحد به دلیل تخلفات انجام شده علیه فلسطینیان کرانه باختری اعلام کند.

این ادعاها از سوی دولت آمریکا در حالی بیان شده که دیروز بسته کمکی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی به تصویب نمایندگان کنگره رسید.

کد خبر 6084754

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم اسرائیل توسط آمریکا
  • جدال و زور آزمایی قهرمانان و پهلوانان در جشنوار «بیل گردانی»
  • اکسیوس: آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می‌کند
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش توسط آمریکا