Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@13:08:55 GMT

درخواست کادر فنی پرسپولیس از آل کثیر

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۰۵۲۵

درخواست کادر فنی پرسپولیس از آل کثیر

کادرفنی پرسپولیس برای ارتقای سطح کیفی مهاجم خود که به تازگی محرومیت طولانی مدت را پشت سر گذاشته خواهان تمرکز او شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۰ را با تساوی یک - یک مقابل پدیده مشهد پشت سر گذاشت که عیسی آل کثیر مهاجم این تیم پس از ۶ ماه محرومیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت پیدا کرد تا دقایقی در خط حمله سرخپوشان بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل کثیر که به دلیل دوری طولانی مدت از تمرینات گروهی و حضور در جمع هم تیمی‌های خود شرایط ایده آل نداشت کمکی به گلزنی تیمش در دقایق پایانی این دیدار نکرد تا این تیم تنها یک امتیاز از مشهد به دست آورد.

کادر فنی پرسپولیس که امید زیادی به گلزنی زودهنگام آل کثیر در ترکیب تیمش دارد از او خواسته تا تمرکز خود را معطوف به بازی کرده و توجهی به حساسیت‌هایی که روی او وجود دارد نداشته باشد.

از این رو مهاجم پرسپولیس فعلاً تصمیم به انجام مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد و در هیچیک از برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور نخواهد داشت تا ذهن خود را معطوف به بازی‌های جاری پرسپولیس کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا عیسی آل کثیر تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال کادر فنی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس