Web Analytics Made Easy - Statcounter

یارمحمد حسین بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش وپرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش که سال گذشته برگزار شد، اظهار کرد: نتایج اولیه یک برابر ظرفیت مشخص شده است، بدین معنی که برای یک پست دو نفر انتخاب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بعد از این مرحله فرآیند گزینش انجام می‌شود و بعد از اتمام آن نتایج نهایی مشخص خواهد شد، در شرایط کنونی نتایج اولیه برای استان‌ها ارسال شده است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش بیان کرد: بعد از تعیین نتایج نهایی آزمون استخدامی پذیرفته‌شدگان در دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان دوره یکساله را طی می‌کنند و بعد از آن امکان ورود به حرفه معلمی را خواهند داشت.

حسین‌بر درباره جذب نیروی انسانی جدید از طریق آزمون استخدامی جدید برای دستگاه‌های اجرایی کشور بیان کرد: برای آزمون استخدامی جدید هنور سهمیه جذب مشخص نشده است و در حال مذاکره با سازمان امور اداری و استخدامی کشور هستیم.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش تصریح کرد: بنا بر سهمیه‌ای که سازمان امور اداری و استخدامی به آموزش و پرورش اختصاص دهد اجازه جذب نیرو میسر می‌شود و هنوز این سهمیه نهایی نشده است بنابراین در مورد تعداد پذیرش نیرو فعلا تا قطعی شدن کار نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید قطعی شده است یا خیر، گفت: در این مورد هم هنوز قطعیتی نداریم و احتمال می‌دهیم اواخر بهار در این مورد تصمیم‌گیری نهایی انجام شود هرچند که متولی برگزاری این آزمون نیستیم.

بیشتر بخوانید

تامین بار مالی رتبه‌بندی معلمان بدون مشکل خواهد بود رایزنی برای احتساب سنوات معلمان غیردولتی در آزمون استخدامی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آزمون استخدامی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امور اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری

حسن شمسی‌پور دهکردی تاکید کرد: پارسال ۱۸ هزار پروانه صنفی منقضی شده در استان تعیین‌تکلیف و سامان‌دهی شد.

وی افزود: از مجموع واحد‌های صنفی چهارمحال و بختیاری پروانه کسب ۲۱ هزار واحد منقضی شده بود که در یک‌سال اخیر ۱۸ هزار فقره آن تعیین‌تکلیف و سامان‌دهی شد.

شمسی‌پور بیشترین تخلف‌های صنفی را مربوط به واحد‌های بدون مجوز اعلام و تصریح کرد: افراد جامعه برای هر فعالیت صنفی مختلف باید علاوه بر تهیه مکان مناسب و اقلام شغلی، پروانه کسب و مجوز لازم را هم دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز برنامه سلامت نوروزی و سلامت رمضان در چهارمحال و بختیاری

وی یادآور شد: در صورت فعالیت واحد‌های صنفی با پروانه منقضی، نسبت به جریمه و تنبیه‌های قانونی شامل تعطیلی موقت واحد تجاری و یا پلمب واحد کسب‌وکار اقدام می‌‎شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن‌ کریم
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود