Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:10:15 GMT

رشد 68 درصدی ترددهای جاده ای استان کرمان در نوورز 1400

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۰۷۴۰

رشد 68 درصدی ترددهای جاده ای استان کرمان در نوورز 1400

ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمان از 20 اسفند 99 تا پایان روز 13 فروردین 1400 حدود 10 میلیون و 107 هزار دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد افزایش داشته است.

"سیدعلی حاج سیدعلیخانی" امروز 15 فروردین ماه اظهار کرد: میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان کرمان از 20 اسفند 99 تا پایان روز 13 فروردین 1400  حدود 10 میلیون و 107 هزار  دستگاه  بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت محورهای شهربابک- رفسنجان، شهربابک -سیرجان  و جوپار-کرمان به ترتیب با 960، 365 و 250 درصد افزایش دارای بیشترین میزان افزایش تردد را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان های استان کرمان گفت: شهرستان کرمان با 42 درصد در رتبه اول، شهرستان سیرجان با 14 درصد رتبه دوم و شهرستان های شهربابک و انـار با هفت درصد در رتبه سوم قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان بیان کرد: در ایام نوروز 1400 به طور متوسط روزانه بیش از 99 هزار تردد وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان توسط دستگاه های تردد شمار جاده ای ثبت شد.

  وی با اشاره به بیشترین میزان تردد روزانه وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان، یاد آور شد: 20 اسفند 99  حدود  99 هزار و 550 تردد و در هشتم فروردین حدود 97 هزار تردد وسیله نقلیه سبک و سنگین به ثبت رسیده است.

سیدعلیخانی تصریح کرد: تعداد تردد ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان در روزهای 12 و 13 فروردین، حدود 794 هزار وسیله نقلیه اعلام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 39/2 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه افزود: محورهای ماهان - کرمان(هفت باغ علوی)، محور باغین - کرمان و محور بردسیر - سیرجان دارای بیشترین میزان تردد در روزهای 12 و 13 فروردین ماه جاری بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: در این  ایام،  محور مهریز – انار با بیش از 30 درصد افزایش، کرمان – کوهپایه با حدود 18 درصد و محور جوپار – کرمان با 16 درصد افزایش، بیشترین افزایش تردد را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تردد جاده ای محورهای مواصلاتی جاده ای استان کرمان وسایل نقلیه درصد افزایش میزان تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرزتمرچین پیرانشهر، گفت: پارسال در مجموع ۸۹۰ هزار و ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از این مرز تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین پارسال ۹ هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و ۴ هزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان