Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات تکواندو استان البرز با اشاره به اهم فعالیت های این هیات ورزشی در سال 99 گفت:علیرغم شیوع کرونا سال گذشته بیشترین حضور نمایندگان البرز در لیگ های کشوری در سال گذشته رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد نوذری اظهار کرد:  سال 99 بنا بر شرایط و محدودیت های موجود سال پر فراز ونشیبی از لحاظ کاری در رشته المپیکی تکواندو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اینکه سال گذشته، سال متفاوتی در تاریخ تکواندو و ورزش کشور بود اما با تزریق ایده های خلاقانه و برنامه ریزی شده رویدادهای معمول سالیانه با اعمال تغییراتی  و با کمک فضای مجازی اجرایی شد که در این مسیر مسئولین کمیته های هیات گام های موثری را برداشتند.

نوذری ادامه داد: برگزاری آزمون، مسابقات، لیگ استانی و بین المللی، کلاس های آموزشی و ارتقاء داوری و مربیگری، چالش های علمی، برنامه های فرهنگی، کسب مدال های آسیایی و جهانی، کسب سکوهای قهرمانی مسابقات کشوری، حضور بیش از 270 نفر به عنوان کادر و بازیکن در لیگ های کشور و کسب نتایج شایان توجه از سوی نمایندگان این استان، عضویت و انتصاب قهرمانان و مربیان البرزی در تیم های ملی، برگزاری پویش های انگیزشی و خدمات رسانی گوشه ای از فعالیت گسترده این هیات در سالی که گذشت بود.

 سکان دار تکواندو البرز بیان کرد: در سال جدید با کم شدن آمار مبتلایان و در صورت وجود شرایط عادی و مهیا قصد داریم رویدادهای برنامه ریزی شده را به صورت حضوری برگزار کنیم تا بار دیگر شاهد حضور اساتید، قهرمانان و تکواندوکاران در سالن خانه تکواندو البرز باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه قریب به 600 مربی در 300 باشگاه استان دو بخش مردان و زنان در استان مشغول به فعالیت می باشند بنا داریم در ابتدای امر و پس از برگزاری دوره های هماهنگی سالیانه مربیان و به روز رسانی اطلاعات آنها از سوی مدرسین فدراسیون جمعیت 52 هزار نفری خانواده تکواندو البرز  را برای حضور پررنگ و پرشور در رویدادهای آتی آماده کنیم.

نوذری خاطر نشان کرد: اولین برنامه ما در سال 1400 در سطح استان کسب مجوز و برگزاری مسابقات آزاد هان مادانگ و پومسه در بخش مردان با عنوان جام رمضان در اردیبهشت ماه خواهد بود.

نوذری خاطر نشان ساخت: حضور پرقدرت نمایندگان البرز در لیگ های کشور باعث شد تا طی برگزاری جلسات مختلف با حامیان مالی نمایندگان بیشتری در قالب تیم های استانی در لیگ های کشور در رده های سنی مختلف در دو بخش پومسه و کیوروگی داشته باشیم وقطعا حضور مدعیان البرز در قالب کادر و بازیکن تنور  لیگ های کشور را داغ تر خواهد کرد.

نوذری در پایان با آرزوی سلامتی برای همه اساتید و تکواندوکاران گفت: امیدوارم سال 1400 با پشتوانه خانواده بزرگ تکواندو شاهد تکرار موفقیت های گذشته باشیم و نتایجی در خور و نام آوازه البرز رقم بخورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو البرز پومسه هان مادانگ لیگ برتر تکواندو کیوروگی کرونا محمد نوذری لیگ های کشور تکواندو البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در تشریح گزارش عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ از برگزاری ۶ هزار و ۴۰۴ ساعت کلاس آگاه‎سازی برای کارکنان نیرو‌های مسلح اعم از کارکنان پایور و کارکنان وظیفه خبر داد و گفت: به‎ منظور پیشگیری از وقوع جرم در نیرو‌های مسلح، آموزش و آگاه‎سازی دانستنی‎های حقوقی یکی از سیاست‌های اصلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است که با حضور قضات در یگان‌ها، ۶ هزار و ۴۰۴ ساعت کلاس آگاه‌سازی برای کارکنان نیرو‌های مسلح اعم از کارکنان پایور و کارکنان برگزار شده است که ۴۵۶ هزار و ۴۲۲ نفر از نیرو‌های مسلح در این کلاس‎ها شرکت کردند.

برگزاری ۹۲۷ دوره آموزشی برای ضابطان در سال ۱۴۰۲

وی ادامه داد: ۹۲۷ دوره آموزشی به میزان ۲ هزار و ۵۰ ساعت آموزشی ویژه ضابطان برگزار شد و ۴۰ هزار و ۸۸۱ نفر از ضابطین در این دوره‌ها شرکت کردند.

پورخاقان با اشاره به انجام ۲۰ طرح پژوهشی کلان و نوآورانه در سازمان با تعامل نخبگان دانشگاهی از دانشگاه‌های سطح اول کشور، افزود: این پروژه‌ها شامل راهکار‌های آسیب‌زدایی از فضای مجازی در نیرو‌های مسلح با رویکرد مهارت‎افزایی، نگرشی بر رویه‎ها و آیین دادرسی محاکم نظامی بین‌الملل با تأکید بر جنایات جنگی، بررسی همبستگی فاکتور‌های شخصیتی در افزایش میزان رضایت شغلی و ارتقای آن، الزامات زیست‎محیطی در مانور‌های نظامی از منظر حقوق بین‎الملل، نقش دانش قضایی در کاهش اطاله دادرسی، مطالعه تطبیقی قانون مجازات نیرو‌های مسلح با قانون فدرال روسیه، آسیب شناسی عوامل سازمانی ارتکاب جرم توسط نیرو‌های نظامی و بررسی رابطه متقابل تورم عناوین کیفری با افزایش پرونده‌ها در محاکم است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح توجه خاصی به آموزش‌های ضمن خدمت در جهت ارتقای سطح دانش قضات و کارکنان مبذول داشته است و افزایش اثربخشی آموزش‎های اختصاصی قضات یکی از راهبرد‌های مهم سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: به منظور اتقان و ارتقای کیفیت آرای صادره، ۱۹ عنوان دوره شغلی برای قضات سراسر کشور با شرکت ۲ هزار و ۱۶۵ نفر به میزان ۳۰ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است، همچنین ۳ عنوان دوره شغلی و تخصصی برای کارکنان صفی دادسرا‌ها و دادگاه‎های نظامی سراسر کشور با شرکت ۲۰ هزار و ۸۰۳ نفر و به میزان ۴۵ هزار و ۸۱۰ نفر ساعت آموزشی برگزار شده است.

پورخاقان در مورد آموزش‌های برگزار شده برای کارکنان ستادی و رابطین و کارشناسان ستادی، گفت: ۲۸ عنوان دوره شغلی تخصصی برای کارکنان ستادی و رابطین و کارشناسان ستادی سراسر کشور با شرکت ۳ هزار و ۹۸۳ نفر و به میزان ۵۳ هزار و ۸۳۷ نفر ساعت برگزار شده است.

تشکیل ۳۴۴ مورد کمیسیون عفو در استان‌های سراسر کشور

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به اقدامات سازمان در نظارت بر رعایت حقوق شهروندی در زندان‌های نظامی، گفت: تعداد ۲ هزار و ۸۷۱ بازدید از زندان‎های نظامی سراسر کشور توسط روسا، دادستان‎ها و قضات دادسرا و محاکم نظامی بازدید صورت گرفته است؛ همچنین ۱۰۲۹ مورد از بازداشتگاه‌های نظامی و انتظامی بازدید شد.

وی بیان کرد: ۳۴۴ مورد کمیسیون عفو در استان‌های سراسر کشور تشکیل و پرونده‎های محکومین مورد بررسی قرار گرفته است.

تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح

وی از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد ۶۰ جلسه شورای استانی پیشگیری در سراسر کشور برگزار شده است و برای شناسایی، تصویب و اجرایی شدن راهکار پیشگیری از جرایم، ۴۵۱ جلسه کمیسیون پیشگیری نیرو‌های مسلح و ۱۱۰ جلسه کمیسیون قضایی توسط قضات سازمان تشکیل شده است.

منبع: قوه قضائیه

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها