Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:20:15 GMT

بارش ۲.۲ میلیمتر باران در مروست یزد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۱۲۲۸

بارش ۲.۲ میلیمتر باران در مروست یزد

سید عباس مبرحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توتک خاتم با ۲ و سبزدشت بافق با ۱.۴ میلیمتر در رده های بعدی بارندگی در استان هستند.

وی ادامه داد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی همچنان شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید و گردوخاک و در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات رگبار باران با احتمال رعدوبرق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر بافق با ۲۹ و گاریزات تفت با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند.

کارشناس هواشناسی گفت: دمای امروز شهر یزد از ۱۰ تا ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

روستای کُرخُنْگان از توابع شهر مروست خاتم است.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مروست یزد بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مروست یزد بارش باران مروست یزد بارش باران سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: به دنبال فعالیت یک موج ناپایدار در آسمان استان، بارش باران از روز گذشته آغاز شده است و این روند تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی در ساعاتی از امروز شدت رگبارها همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای به شکل نقطه ای، منجر به بارش‌های قابل توجهی به میزان کمتر از پنج میلیمتر در پاره ای از مناطق استان می‌شود.

او تأکید کرد: کاهش نسبی دمای صبحگاهی برای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال می‌رود به گونه ای که دمای کمینه در برخی از مناطق استان ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: در چند روز گذشته شاهد بارش‌هایی در برخی از نقاط استان شاهد بودیم که بیشترین بارش در شهرستانه تویسرکان با ۱۹ میلیمتر بارش گزارش شده است و در همدان نیز حدود چهار میلیمتر بارش باران تا صبح امروز ثبت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته