Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،قربانعلی سهرابی سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به عنوان مجری طرح تولید محتوای نرمش صبحگاهی در کشور انتخاب شد که نشان‌دهنده توانمندی همکاران تربیت‌بدنی استان در بحث تولید محتواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از موفقیت دبیران تربیت بدنی در جشنواره‌های تولید محتوای کشور خبر داد و افزود: ۶۰ محتوای تربیت بدنی بومی تولید و در کانال تربیت‌بدنی استان در شبکه شاد بارگذاری کردیم.

سهرابی همچنین به کمبود نیروی انسانی تربیت‌بدنی در مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: آموزش آموزگاران پایه‌ها را از پارسال در دستور کار خود قرار داده‌ایم و امسال نیز برای آموزش این همکاران برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران ارتباط با خانواده‌های دانش‌آموزان را یکی از برنامه‌های مهم این معاونت برشمرد و افزود: در کنار آموزش مدیران، آموزگاران، دبیران تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان، آموزش خانواده‌ها یکی از شاخص‌های مهم فعالیت‌هایی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت استان است.

سهرابی با اشاره به مجازی محور بودن فعالیت‌های تربیت بدنی در زیست بوم جدید، گفت: فعالیت انجمن‌های ورزشی درون‌مدرسه‌ای نیز به صورت مجازی خواهد بود.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران افزود:این فعالیت‌ها غالبا به شکل برگزاری مسابقات مجازی درون‌مدرسه‌ای، پژوهش و تحقیق در رشته‌های ورزشی، فعالیت‌های انگیزشی و بالا بردن اطلاعات ورزشی دانش‌آموزان است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری‌ها و مسائل روز است

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود سعادتی روز یکشنبه در دومین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این عملیات موجب غرور ملی و تقویت اعتماد به نفس ملت ایران شد.

وی اضافه کرد: امروز کشور ما نه در داخل، بلکه در عرصه بین‌المللی نیز قدرت‌نمایی می‌کند و بدون حمایت دیگر کشورها، با اعلام قبلی به متحدان رژیم اشغالگر، نقطه‌ای را هدف قرار دادیم که کشوری جرأت انجام آن را نداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آموزش و پرورش، امروز مورد توجه همگان قرار گرفته است، اظهار کرد: پشت تمامی نگاه‌های مثبت و حتی انتقادی، ارزش و اعتبار آموزش و پرورش و سوق دادن این دستگاه به سمت پیشرفت، نهفته است.

سعادتی با بیان اینکه آموزش و پرورش، نقطه امید آینده است، گفت: دستگاه تعلیم و تربیت، نقطه نجات کشور از تمام گرفتاری‌ها و مسائل روز است و این دستگاه می‌تواند یکی از نقاط امید برای حل مشکلات جامعه در حوزه‌های متعدد باشد.

این مقام مسئول، راه حکمرانی مطلوب و کم هزینه در زمینه‌های متعدد را سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش و تربیت، عنوان کرد و افزود: در کشور ما نگاه ویژه‌ای به مسائل تربیتی وجود دارد که تاکید سند تحول بنیادین نیز بر همین مورد است و مطالعات تطبیقی نشان می‌دهد که این سند در بسیاری از مسائل بنیادی مانند خلاقیت و کارآفرینی با دیگر اسناد جهانی، اشتراکاتی دارد و نوع جهان بینی نشأت گرفته از مسائل اعتقادی ما در این سند، متفاوت است.

سعادتی با برشماری برخی ویژگی‌های افراد کارآمد برای فعالیت در دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: نگاه سطحی و کوته بینانه جایی در آموزش و پرورش ندارد؛ بلکه آموزش و پرورش، منبع نیروهای کارآمد و توانمند، کاربلد و سالم است، نه آدم‌های بهانه‌جو، زیرا نگاه تک بعدی و تک محوری، خلاف انسجام درونی و وحدت است.

کد خبر 6078116

دیگر خبرها

  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • زنجیره های تولید دامی در مازندران ایجاد می شود
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • فایده بلندمدتِ جنب‌وجوش و تحرک در نوجوانی
  • فعالیت ۱۷۱ خانه بهداشت در سطح استان یزد
  • جداسازی طیف اوتیسم از گروه کم توان ذهنی/متناسب سازی محتوای درسی برای دانش آموزان اوتیسم+فیلم
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • دستگاه تعلیم و تربیت نقطه نجات از تمام گرفتاری‌ها و مسائل روز است
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش