Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کریمیان روز یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: ساخت این پایگاه به مساحت ۲۵۰ مترمربع در مهر ۱۳۹۷ در کیلومتر ۱۲ جاده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و امامزاده آقا علی‌عباس کلنگ‌زنی شد که با کمک خیران تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: برآورد می‌شود با جذب اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی بتوانیم در سال جاری این پایگاه را تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، تاکنون نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده و برای ادامه کار و تکمیل نیازمند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و اعتبار دولتی است تا هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

کریمیان گفت: جاده آران و بیدگل به ابوزیدآباد که بیشتر طول آن یک بانده و عرض کم است یکی از جاده‌های سانحه‌خیز این شهرستان است که هر ساله تصادف‌های متعدد منجر به فوت و جرح در آن رخ می‌دهد.

این مسوول خاطرنشان کرد: محدوده پوشش ‌امدادی این پایگاه، جاده آران وبیدگل به ابوزیدآباد و آقا علی عباس، کویر مرنجاب، کویر سیازگه ابوزیدآباد و پوشش امداد و نجات ۳۰ تا ۵۰ کیلومتری منطقه اطراف محل پایگاه خواهد بود.

ابوزیدآباد مرکز بخش کویرات آران و بیدگل در ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی این شهرستان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، اکنون یک پایگاه سیار امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر در ابتدای جاده خاکی مرنجاب و جاده آران و بیدگل - گرمسار به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد.

آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها کاشان آران وبیدگل سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشان آران وبیدگل سازمان امداد و نجات هلال احمر کاشان آران وبیدگل سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور امداد و نجات آران و بیدگل جاده آران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به بارش باران سیل آسا در برخی شهرستان‌های استان گفت: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.


محمدنوید متقی افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.


جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وقوع سیل در کاشان  

 

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد