Web Analytics Made Easy - Statcounter

یساولی، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: بیمه رانندگان تاکسی اگر مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد، تامین اجتماعی موظف به ارائه خدمات در این باره خواهد بود و به نظر می رسد این مهم امسال محقق شود.

او افزود: بیمه رانندگان تاکسی به یک دغدغه کشوری تبدیل شده است و اکثر استان ها پیگیر آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یساولی گفت: تا پایان فروردین ماه پانزده دستگاه اتوبوس دیگر نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده خواهد شد.

او درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: زیرساخت های لازم برای پرداخت تسهیلات شصت میلیون تومانی به رانندگان تاکسی مدنظر قرار گرفته است.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج گفت: سال گذشته تعدادی از همکاران مان را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست دادیم بنابراین تزریق واکسن کرونا به رانندگان اتوبوس را در دستورکار خود قرار داده ایم تا بتوانیم سهمیه ای برای این عزیزان درنظر بگیریم.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی رانندگان تاکسی رانندگان تاکسی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور

به گزارش «تابناک»، بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین جزئیات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور گفت: در پی اعلام قرمز هشدار سازمان هواشناسی کشور، هشت استان بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند و تا صبح امروز ۲۹ فروردین ماه، در ۴۷ منطقه عملیاتی، هزار و ۱۹۰ عملیات امداد و نجات،۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی با اشاره به یک عملیات مهم افزود:در ساعت ۳:۳۰ دقیقه امروز، در مسیر کنارک به نیک شهر، دو دستگاه اتوبوس گرفتار سیل شده بودند که ۴۳ نفر توسط امدادگران نجات پیدا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در مجموع این سازمان با به کارگیری شش هزار نیروی عملیاتی در قالب هزار و ۲۰۰ تیم در پنج استان سیل زده مشغول به امدادرسانی و کمک رسانی هستند. در حال حاضر  ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی نیز در استان های سیل زده برای ارائه خدمت، به کار گرفته شده‌اند و آماده‌باش امدادگران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ۳۶۷ کیلوگرم نایلون،۶۶ تخته پتو، ۱۰۵، ۷۱ تخته موکت، ۳۴ بسته غذایی و ۲۰ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی در بین متأثرین توزیع شد. ۴۶تیم عملیاتی متشکل ۲۳۲ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند. و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه