Web Analytics Made Easy - Statcounter

قمی گفت: در سال گذشته دو میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۳۳۰ نفر از نیازمندان پرداخت شد .

«محمد قمی» در گفتگو به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه در شهرستان چالوس 2496  خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:  یکی از سرفصل‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان و نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: در سال گذشته  دو میلیارد و 696 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به  330  نفر از نیازمندان پرداخت شد ،که از این  مبلغ 532 میلیون تومان به تعداد 26 فقره ، تسهیلات اشتغال بود که از صندوق امداد  ولایت پرداخت شد.

 

وی افزود: تأمین هزینه‌های درمانی، کمک هزینه خرید و تأمین مسکن، کمک به خرید لوازم منزل، ودیعه مسکن، پرداخت بدهی، هزینه‌های تحصیلی و کمک هزینه ازدواج از موارد پرداخت وام کارگشایی است که با مشارکت خیران می توانیم شرایط مناسبی برای رفع مشکل نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت فراهم کنیم.

 

قمی ضمن تقدیر از همراهی مردم نوعدوست و خیران، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه را از برنامه های  این صندوق عنوان کرد و گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، زمینه خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان را فراهم کنند.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق امداد ولایت محمد قمی وام کارگشایی قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه اترک افزود: میانگین تسهیلات هر مددجوی کمیته امداد مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان است که در صورت نیاز به تسهیلات تکمیلی مبلغ ۵۰ میلیون تومان هم از محل صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود.
وی در ادامه گفت: هزار مستاجر زیر پوشش کمیته امداد در استان وجود دارد که از این تعداد هزارو ۳۷۱ نفر شرایط نهضت ملی مسکن را داشتند و ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۶۸ طرح نهضت ملی مسکن مددجو ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کمک بلاعوض هم از کمیته امداد دریافت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد