Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول حقیقی گفت: با توجه به تغییر رنگ بندی این شهرستان و نارنجی شدن آن، اعمال محدودیت حضور کارکنان دولت بار دیگر در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه محدودیت‌های جدید کرونایی از روز شنبه چهاردهم فروردین اجرایی شده است، تصریح کرد: در این شرایط یک دوم کارکنان در محل کار حضور می‌یابند و فعالیت یک دوم دیگر از طریق دورکاری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه فعالیت اصناف، تردد خودروها، آموزش و برگزاری مراسم‌های فرهنگی و اجتماعی باید بر اساس مصوبه ستاد کرونا رعایت شود، افزود: آموزش‌ها در تمام مقاطع و پایه‌های تحصیلی به شکل مجازی انجام می‌شود و تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های فرهنگی، آئینی، اجتماعی و مذهبی از جمله نمازهای جمعه و جماعات به طور کامل تعطیل است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا در شهرهای نارنجی، صرفاً مشاغل "گروه یک" مانند کارخانه‌های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، مراکز زیرساختی و حیاتی و همچنین مشاغل "گروه دو" اجازه فعالیت دارند.

حقیقی در ادامه افزود: از مردم فهیم شهرستان شیراز انتظار داریم که با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و جدی گرفتن هشدارها، شرایط را برای عبور از بحران پیک چهارم، فراهم کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز بیان کرد: در صورت افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌ها و اوج گیری شیوع بیماری، مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر خواهیم بود که قطعاً سختی‌هایی را برای شهروندان و به طور خاص اصناف درپی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری شیراز محدودیت حضور کارمندان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت در بزرگراه شهید باقری خبرداد.

به گزارش ایسنا سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: جهت نصب عرشه فلزی پل پروژه دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده جنوب خیابان جانبازان، مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه باقری حدفاصل خیابان جانبازان تا پل خاقانی از تاریخ ۶ فروردین ماه جاری به مدت ۵ روز مسدود است.

وی گفت: مسیر های مسدود شده عبارتند از: جنوب به شمال بزرگراه باقری از ابتدای پل خاقانی و مسیر کنار گذر پل خاقانی از میدان شقایق به سمت بزرگراه باقری شمال و ورودی خیابان جانبازان غربی به بزرگراه شهید باقری جنوب و مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری از تقاطع خیابان جانبازان غربی از امشب مسدود است. 

وی افزود: شهروندان می توانند جهت تردد به بزرگراه‌های یاسینی و بسیج از بزرگراه باقری وارد زین الدین شرق شده و در ادامه وارد بزرگراه یاسینی و خیابان دماوند شوند.  

سرهنگ شریفی گفت: شهروندان جهت دسترسی به بزرگراه بسیج و یاسینی می توانند از دوربرگردان پایین تر از بزرگراه شهید سلیمانی وارد شهید سلیمانی شرق شده و در ادامه وارد خیابان دماوند و بزرگراه یاسینی شوند. 

وی گفت: همچنین رانندگان جهت دسترسی به خیابان دماوند وارد جانبازان به غرب ، دردشت جنوب و ثانی به شرق و خیابان کیاشمشکی به جنوب و در ادامه خیابان دماوند شوند.  

به گزارش سایت شهر سرهنگ شریفی در پایان گفت: شهروندانی که قصد تردد به بزرگراه باقری شمال را دارند می توانند از کنار گذر دماوند شرق و در ادامه وارد شهید سلیمانی و زین الدین شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • برنامه تعطیلی سینما‌ها در شب‌های قدر
  • برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر
  • حضور گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار استان کرمان
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز