Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:49:39 GMT

انتقاد نماینده قزوین از اداره مساله آب توسط دو وزارتخانه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۰۷۲

انتقاد نماینده قزوین از اداره مساله آب توسط دو وزارتخانه

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس  با بیان این که حوزه آب در ایران توسط دو متولی اداره می شود گفت: مدیریت وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو به صورت همزمان باعث بروز مشکلات جدی در حوزه آب شده است .

به گزارش ایسنا، لطف الله سیاه کلی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: بارندگی در سال گذشته و امسال در ایران کم  است و کشور ما با خشکسالی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل ما نیز این است که دو متولی در حوزه آب داریم. هم وزارت نیرو و هم وزارت جهاد کشاورزی.

نماینده مردم قزوین در مجلس ضمن انتقاد از اداره مساله آب توسط دو وزارتخانه گفت: در بعضی از نقاط کشور مشکل آب شرب و آب ناسالم وجود دارد. در مواردی حتی آب سالم داریم اما در انتقال و توزیع آن مشکلات اساسی داریم.

سیاه کریمی خطاب به مسئولان وزارت نیرو گفت: نسبت به این مشکلات اقدام عاجل کنید به وزیر جهاد کشاورزی نیز تذکر می دهم که نسبت به تامین آب کشاورزی جدیت به خرج دهند. وزیر جهاد باید در حوزه آبخیزداری اقدام اساسی انجام دهد چرا که هم چشمه سارهای ما را پر می کند و هم احتمال وقوع سیل را به حداقل می رساند.

انتهای پیام           

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لطف الله سیاهکلی قزوين آب استان ها سیاسی حوزه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه شناس، در واکنش به ادعای نظامی جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخگویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبردهای سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌ دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟

گفتنی است که روز گذشته، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898562

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • رابطه بین دانش و صنعت تقویت شود
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • تمامی وزارتخانه‌ها برای سند الگوی کشت باید پای کار آیند