Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@10:06:41 GMT

افزایش ۹۳ درصدی تردد در طرح نوروزی ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۱۶۳

افزایش ۹۳ درصدی تردد در طرح نوروزی ۱۴۰۰

جلال زاده گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۰ تاکنون مجموع تردد وسایل نقلیه در تمام محورهای مواصلاتی استان ۹۳ درصد افزایش را نسبت به نوروز ۱۳۹۹ و ۲۳ درصد کاهش نسبت به نوروز ۱۳۹۸ را نشان می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اسدالله جلال‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران از افزایش تردد در راه‌های استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از زمان آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۰ تاکنون مجموع تردد وسایل نقلیه در تمام محورهای مواصلاتی استان ۹۳ درصد افزایش را نسبت به نوروز ۱۳۹۹ و ۲۳ درصد کاهش نسبت به نوروز ۱۳۹۸ را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: از ۲۵ اسفند تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه، بیش از ۳.۲ میلیون تردد وسایل نقلیه در تمام محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده که ۱۸ درصد از این مقدار را تردد ناوگان باری و حمل و نقل کالا به خود اختصاص داده است.

جلال زاده عنوان کرد: همچنین مجموع ورودی خروجی استان در این مدت بیش از ۶۶۰ هزار وسیله نقلیه بوده است که افزایش ۱۲۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان را نسبت به بازه مشابه نوروز سال گذشته نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: همچنین بیشترین حجم ترافیک طی این مدت (از ابتدای طرح نوروزی) مربوط به محورهای بیرجند- سربیشه، بیرجند- خوسف، بیرجند- آرین‌شهر و قاین- خضری بوده است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: ساعت اوج تردد در محور سربیشه حدفاصل مود تا بیرجند با ثبت بیش از ۱۷۰۰ وسیله نقلیه بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ مورخ سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت رخ داده است.

جلال زاده عنوان کرد: روز اوج تردد در محورهای مواصلاتی استان نیز مربوط به جمعه ششم فروردین ماه با ثبت بیش از ۲۰۱ هزار وسیله نقلیه همزمان با موج اول بازگشت سفرهای نوروزی بوده است.

وی گفت: تردد ورودی و خروجی مرکز استان در روز سیزدهم فروردین ماه با مجموع ورودی و خروجی ۵۵ هزار و ۳۹۸ وسیله نقلیه، نمایانگر بیشترین تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرستان بیرجند طی بازه زمانی طرح نوروزی همزمان با روز طبیعت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی استان نسبت به نوروز ورودی و خروجی وسیله نقلیه حمل و نقل جلال زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک روان در محورهای ورودی و خروجی شهرستان رودسر

دریافت 10 MB کد خبر 6062318

دیگر خبرها

  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های خراسان جنوبی
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های استان خراسان جنوبی
  • تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد در مرز باشماق مریوان
  • کاهش ۵ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل
  • ترافیک روان در محورهای ورودی و خروجی شهرستان رودسر