Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فراهانی روز یکشنبه در جلسه دویست و هشتاد و سوم شورای شهر تهران ضمن موافقت با طرح دستورالعمل حصارکارگاهی در پروژه های ساختمانی افزود: آمار بالای مرگ و میر افراد بر اساس فعالیت های پر خطر و ساخت و سازها مانند گودبرداری، تخریب و کار در ارتفاع باعث شده مساله ایمنی در کارگاه های ساختمانی جزو ضروری ترین فعالیت های ساختمانی به شمار برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به مخاطره آمیز بودن این پروژه ها، اشغال معابر و نبود زیبایی و ایمنی برای عابرانی که در حال عبور از این کارگاه ها هستند و ایمنی خود کارگاه ها لازم است این طرح تصویب شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: این کار سبب می شود ایمنی در کارگاه ها بالا برود و مساله بعدی رصد کردن این ساختمان ها است،  هیچ ارگانی مساله رصد و پایش ساختمان ها را به طور رسمی در دستور کار خود ندارد و با سامانه بر خطی که پیش بینی شده و با گزارش آنلاین وضعیت ایمنی ارتقا پیدا می کند.

وی تاکید کرد: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سال ۹۲ برنامه راهبردی و استراتژیک در کارگاه های ساختمانی تدوین کرد و این برنامه شامل ۶ راهبرد و ۲۷ برنامه عملیاتی است و در این خصوص شهرداری ها را ملزم کرد که این مصوبه را انجام دهند و ما اولین شورایی هستیم که این دستورالعمل را تصویب می کنیم تا حقوق شهروندی ارتقا پیدا کند و کارگاه های ساختمانی هم ایمن شود.

گفتنی است طرح دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه های ساختمانی با ۱۹ رای موافق به تصویب رسید.

ادامه دارد.

برچسب‌ها شورای شهر شهر تهران شهرداری تهران حقوق شهروندی مجید فراهانی كمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر شهر تهران شهرداری تهران حقوق شهروندی مجید فراهانی كمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اخبار کنکور کارگاه های ساختمانی کارگاه ها شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به مصاف صنعت نفت می‌رود که تاکنون در نیمی از تقابل‌ها درآبادان پیروز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان تاکنون در تاریخ لیگ برتر ۲۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۷ دیدار با پیروزی پرسپولیس و تنها سه دیدار با پیروزی صنعت نفت به پایان رسیده است، ضمن اینکه پنج دیدار نیز با نتیجه تساوی همراه بوده است.

همچنین در ۲۵ جدال دو تیم ۵۰ گل به ثمر رسیده است که ۳۴ گل سهم پرسپولیس و ۱۶ گل سهم صنعت نفت بوده است.

پرسپولیس در حالی در آبادان مقابل صنعت نفت قرار می‌گیرد که در ۱۲ جدال قبلی آمار نسبتاً خوبی دارد. سرخپوشان نیمی از دیدارهای خود در آبادان مقابل صنعت نفت را برده‌اند و تنها سه بار در این شهر مغلوب صنعت نفت شده‌اند.

تقابل نیم فصل نخست پرسپولیس و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید، همچنین آخرین بازی دو تیم در آبادان با پیروزی دو بر یک پرسپولیس همراه بود.

آمار و ارقام رویارویی‌های صنعت نفت و پرسپولیس

کد خبر 745583

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده
  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن