Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی واکنش‌های گسترده در مورد مصاحبه روز گذشته معاون سیاسی سپاه با خبرگزاری فارس، سردار جوانی توضیحات کوتاهی را در این زمینه ارسال کرد.

قدس آنلاین: متن توضیحات سردار جوانی بدین شرح است:

نظر به برداشت‌های نادرست و بعضاً سوءاستفاده برخی رسانه‌های داخلی و خارجی از پاسخ اینجانب به سؤال خبرنگار فارس درباره فعالیت‌های انتخاباتی برادر پاسدار دکتر سعید محمّد، فرمانده سابق قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) که در مسئولیت‌های گذشته، زحمات ارزشمندی کشیده‌اند به آگاهی می‌رساند؛ همچنانکه از متن مصاحبه برمی‌آید، تخلف مورد اشاره، صرفاً بروز رفتارهای انتخاباتی بوده که مغایر با مقررات جاری سپاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره زمزمه‌های حمایت سپاه از سعید محمد گفته بود: «سپاه نه از سعید محمد و نه از هیچ کاندیدای دیگری در انتخابات حمایت نمی‌کند و نخواهد کرد. اساساً ورود سپاه و بسیج به انتخابات به‌طور مصداقی و حمایت از افراد و گروه‌ها و فهرست‌ها دارای منع قانونی و شرعی است. این فضایی که در شبکه های اجتماعی داخلی و رسانه‌های خارجی و بویژه در شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب شکل گرفته و بعضاً سعید محمد را کاندیدای مورد حمایت سپاه معرفی می‌کنند، از یک طرف ساخته و پرداخته کسانی است که می‌خواهند چهره سپاه را مخدوش کنند و از طرفی، متأثر از افرادی است که تصور می‌کنند چون سعید محمد مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه را برعهده داشته‌ و به عرصه انتخابات ورود کرده‌اند، احتمالاً ورود ایشان به عرصه انتخابات با نظر و تأیید و حمایت سپاه است.

این تصورات نه‌تنها کاملاً خلاف واقع است بلکه واقعیت این است که سپاه به جدّ با ورود پاسداران و از جمله ایشان به عرصه انتخابات بدون طی مراحل و فرآیندهای قانونی تعریف شده مخالف است. اتفاقاً منفک کردن سعید محمد از مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم به دلیل همین تخلف و رعایت نکردن مقررات از سوی ایشان بوده است».

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار سعید محمد سردار جوانی سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جهاد تبیین در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این همایش سومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی جانشین سپاه قدس گرامی داشته شد، همچنین در این مراسم به مناسبت هفتمین روز در گذشت جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج محمد کیانی برخی ابعاد شخصیتی وی بررسی شد.
سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی دیگر از محور‌های این همایش تبیینی بود عملیات بزرگ وعده صادق و حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های رژیم جعلی اسرائیل یکی دیگر از محور‌های این همایش بود که برخی صاحب نظران دیدگاه‌های خود را درباره این حمله غرورآفرین ارائه کردند.
در بخش دیگری از این همایش واقعه حمله نظامی آمریکا در طبس و شکست این حمله بررسی شد.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به عنوان میهمان ویژه این مراسم در سخنانی روح معنویت و همراهی مردم را عامل موفقیت در تمامی رویداد‌ها و فراز و نشیب انقلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • تصاویر گلزنی سردار ۷ دقیقه پس از ورود به زمین مقابل بولونیا + فیلم