Web Analytics Made Easy - Statcounter

طلایی گفت: نمایندگان خراسان رضوی با تنظیم شکایت قضایی پیگیر موضوع فحاشی و ضرب و شتم تیم تشریفات معاون اول رئیس جمهور در مشهد هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ از همان ابتدای تصمیم برای حضور معاون اول رئیس جمهور در فروردین ۱۴۰۰ در مشهد با وجود اوج گیری ویروس کرونا رسانه های استان نسبت به میزان ضرورت این موضوع واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق جهانگیری که در سفر روز شنبه خود به مشهد توسط وزیران آموزش و پرورش، امور اقتصادی و دارایی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و شماری از معاونان وزرا همراهی می شد،

با وجود تمام این بحث سفر اسحاق جهانگیری به مشهد روز گذشته به منظور افتتاح برخی طرح های نیمه تمام در مشهد و سایر شهرستان ها زیر سایه کرونا انجام شد و حواشی را به همراه داشت.

روز گذشته همزمان با جلسه معاون اول رئیس جمهور در مشهد احسان ارکانی، رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از بی احترامی معنادار نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان مردم خبر داد که منجر به ترک نمیاندگان از جلسه و ایجاد حواشی برای دبیر ااجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی شد.

این نماینده مردم اقدام تیم تشریفات جهانگیری , محبوس کردن دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در استانداری را عقده گشایی علیه خانه ملت و مردم خراسان تلقی کرد.

پیگیری قضایی نمایندگان مجلس از نحوه برخورد تیم تشریفات معاون اول رئیس جمهور

امین الله طلایی، دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در ادامه نیز در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: قبل از سفر معاون اول رئیس جمهور به مشهد دعوت نامه ها ارسال می شود و رسما 18 نماینده مجلس خراسان رضوی به این نشست دعوت رسمی شدند.

وی افزود: مقرر بود سخنران اول که در برنامه استانداری رئیس مجمع نمایندگان استان هستند در جایگاه سخنرانی بنشیند اما بواسطه دخالت تیم تشریفات معاون اول ریاست جمهوری این ترتیب بر هم زده شد که مورد اعتراض نمایندگان قرار گرفت. و با اصرار استاندار خراسان رضوی نمایندگان برای پیگیری مشکلات در این جلسه حاضر شدند.

توهین و ضرب و شتم تیم تشریفات معاون اول رئیس جمهور

رئیس دفتر مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: پیگیری جایگاه نماینده مجلس به عنوان سخنران اول جلسه صورت گرفت ولی اعتراضات پاسخ نداد و از سوی مسئول تیم تشریفات معاون اول رئیس جمهور مورد توهین قرار گرفتیم و برخورد بسیار بدی صورت گرفت که از سالن خارج شدم.

وی افزود: برای پیگیری محل حضور اقای عنابستانی نماینده دیگر خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در جلسه نیز تیم تشریفات ریاست جمهوری طبقه دوم سالن جلسه را در نظر گرفته بودند که دور از شأن و عرف معمول است؛ در همین حین پیگیری موضوع از حوزه استانداری فردی به نام جاهد از تیم تشریفات ریاست جمهوری به ادامه هتاکی و توهین های خودش نسبت به ما پرداخت و قصد اخراج ما از استانداری را داشت که جای تأسف دارد در همین زمان ضرب و شتم و برخورد فیزیکی با دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی داشت و به حوزه استاندار در طبقه دوم استانداری هدایت شدیم و آنجا نیز تهدیداتی صورت گرفت.

طلایی تصریح کرد: اقای ارکانی، آذری و عنابستانی نیز به اعتراض از جلسه خارج شدند و در حین خروج از محل محوطه استانداری از مسئولان تیم تشریفات اجازه خروج به من را نداد و متأسفانه تهدیدات به همراه ضرب و شتم نیز مقابل دید نمایندگان و مدیرکل حوزه استانداری و مسئول حراست استانداری خراسان رضوی و کارمندان ادامه داشت که فیلم های جلوی درب استانداری به عنوان سند موجود است.

مقایسه سفر سایر مسئولان کشوری با سفر معاون اول رئیس جمهور به مشهد

وی افزود:وکیل قضایی برای پیگیری این موضوع پیش بینی شده و دادخواست تنظیم می شود که از سوی نمایندگان مجلس نیز پیگیری خواهد شد.

دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: البته مشابه همین نشست با حضور رئیس مجلس و فرمانده سپاه قدس برگزار شد ولی با مردم اینگونه برخورد نشد و عزت و احترام خاصی در ارتباط با مردم و مسئولان برقرار بود.

وی با بیان اینکه مسئولان دولت با این نوع برخوردها جرأت حضور بین مردم جامعه را ندارند و حتی از خودرو پیاده نمی شوند افزود: بی حرمتی به نمایندگان سابقه دارد و در زمان افتتاح مترو با حضور رئیس جمهوری در مشهد نیز برخی مسئولان از بی نظمی ها و برخورد با مسئولان استانی گلایه مند بودند و باید گفت تیم تشریفات ریاست جمهوری عادت به این بحث ها و حواشی دارند.

طلایی اظهار کرد: نمایندگان خراسان رضوی با تنظیم شکایت قضایی پیگیری این موضوع و اصلاح نحوه برخوردها را در دستور کار دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیر اجرایی مجمع نمایندگان ریاست جمهوری ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: در شبانه روز گذشته همه ایستگاه‌های هواشناسی استان، بارش باران را ثبت کرده‌اند که قوچان با ۱۰ و مشهد با هشت میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی در حال بارش است که به تدریج این بارش‌ها در نقاط شرقی و شمالی استان شدت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ماندگاری هوای سرد، مه گرفتگی و سیلاب همچنان از پیامدهای وضعیت جوی کنونی است که تا فردا در استان تداوم خواهد داشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، قوچان با سه و مه ولات با ۲۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده است و کلانشهر مشهد نوسات دمایی هشت تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۹ درجه است و امروز تا ۱۱ درجه افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • آخرین وضعیت ساخت آزادراه مشهد به چناران
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • هوای سالم مشهد در بیست و هفتمین روز بهار
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی