Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:17:55 GMT

۲۰ تُن روغن خوراکی احتکاری در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۳۳۵۹

۲۰ تُن روغن خوراکی احتکاری در ارومیه کشف شد

غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این انبار انواع روغن جامد پنج و ۱۷ کیلویی و انواع روغن مایع کشف شد.

وی ادامه داد: این روغن‌های خوراکی کشف شده جهت توزیع در شهرستان ارومیه، بارگیری و به چهار منطقه مختلف شهر ارومیه برای توزیع در فروشگاه‌های معتبر ارسال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: متخلف این احتکار جهت سیر مراحل قانونی به پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قانونی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، انبارهای سطح استان باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند و ورود و خروج کالاها نیز به موقع اعلام موجودی شود در غیر این‌صورت کالاهای موجود در انبارها احتکار محسوب خواهد شد.

طی هفته های اخیر افزایش قیمت روغن نباتی در بازار از جمله دغدغه های شهروندان بوده که برخی افراد نیز از این فرصت استفاده و مبادرت به احتکار روغن برای افزایش قیمت کرده اند.

برچسب‌ها روغن سرخ کردنی وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه روغن مایع روغن خوراکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روغن سرخ کردنی وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی روغن سرخ کردنی وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه روغن مایع روغن خوراکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳