Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان صمت استان سیستان وبلوچستان گفت: در سال گذشته ۲۹ هزار تن کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت قرمز، مرغ منجمد، شکر و روغن جذب و در استان توزیع شده است.

به گزارش ایسنا داود شهرکی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان افزود: در شرایط فعلی تامین و جذب کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مصوب به جهت حفظ آرامش جامعه و مردم با جدیت انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: با برنامه ریزی های که در حال انجام است به دنبال تنظیم بازار مرغ در سطح استان هستیم و بر اساس مصوبات تنظیم بازار استان مرغداری های استان موظفند مرغ های تولیدی را در اختیار کشتارگاه های استان قرار دهند.

گفتنی است: فرمانداران شهرستان های زابل، ایرانشهر، خاش و زهک از طریق  ویدئو کنفرانس در این جلسه جضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کالای اساسی سيستان و بلوچستان سازمان صمت استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیسی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است، گفت: به دنبال این هشدار صادر شده تمامی مرخصی‌ها لغو و همکاران این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی از شهروندان خواست: در صورت بروز هر گونه خاموشی و خسارت ناشی به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات این شرکت اعلام کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه طغیان رودخانه‌های فصلی و نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های پرسنل عملیاتی این شرکت در شرایط بحرانی است، ادامه داد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به این وضعیت جوی، شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند، همچنین افراد از مجاورت تیر‌های برق، کابل‌های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی دوری کنند.

 

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور دو هشدار صادر شده سطح قرمز هواشناسی جوی و دریایی شماره ۱، از تمامی ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار ۱۳۱.۶، کنارک ۲۲۹، زاهدان ۱۱.۶، راسک ۴۷، ایرانشهر ۵۳.۶، بمپور ۶۳، دلگان۳۹، خاش ۲۸، سراوان ۴۰، مهرستان ۵۵، نصرت آباد ۴.۶، میرجاوه ۲.۵، زابل ۱.۷ زهک ۰.۴ میلی متر باران گزارش شد.
 حیدری بیان کرد: بارش‌های رگباری تا فردا شب در سطح استان با شدت کمتر تداوم دارد.
وی توصیه کرد: از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز واز اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری شود، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • خسارت باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان وبلوچستان
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است