Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@21:40:04 GMT

پلیس: در برخورد با موارد ضداخلاقی شوخی نداریم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۴۳۵۱

پلیس: در برخورد با موارد ضداخلاقی شوخی نداریم

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با فارس در خصوص دغدغه‌ها مبنی بر‌ بدحجابی برخی افراد در خیابان و خودروها و اینکه آیا طرح امنیت اخلاقی پلیس متوقف شده است یا نه؛ اظهار داشت: طرح ناظر یک و برخورد با تخلفات و موارد ضد اخلاقی با قدرت و جدیت در حال انجام است.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان این مطلب که پلیس با برنامه‌ریزی کار را انجام می دهد تصریح کرد: در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نیامدیم؛ مگر می شود با مسائل اخلاقی و امنیتی جامعه خصوصاً ضد اخلاقی شوخی کرد یا کوتاه آمد؛ تکلیف ما، وظیفه ما و بزرگترین رسالت پلیس همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی در این خصوص که در مواجهه با بدحجابی گشت امنیت اخلاقی در خیابان ها حضور دارد یا پیامک بد حجابی ارسال می شود، گفت: در این راستا تمام رده‌های پلیس انجام وظیفه می‌کنند؛ تنها پلیس امنیت اخلاقی نیست؛ پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس پیشگیری و گشت امداد نیز اگر مورد بدحجابی را مشاهده کنند به پلیس امنیت اخلاقی که محوریت کار را بر عهده دارد اعلام کرده و برخورد صورت می‌گیرد.

منبع: الف

کلیدواژه: امنیت اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم