Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش، کودکی تنها در شهرستان نیر استان اردبیل پیدا شد که پس از پیگیری‌های انجام شده به آغوش خانواده اهل تبریز خود بازگشت.

خانواده کودک دوساله‌ای در روز طبیعت به استان اردبیل سفر کرده و فرزند خود را در شهر نیر جا گذاشته بودند!

در واقع والدین نازنین زهرا، کودک جامانده در اردبیل که به همراه خویشاوندان با سه خودرو از تبریز به اردبیل سفر کرده بودند، موقع بازگشت به خیال این‌که فرزندشان بغل مادربزرگش در خودرو دیگر نشسته است، متوجه غیبت نازنین زهرا نمی‌شوند و بعد از رسیدن به تبریز از گم شدن وی خبردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پسر جوان : زن مطلقه با وعده اسکناس‌های قله هرم زندگی ام را ویران کرد

در این راستا، این کودک پس از پیدا شدن به صورت سالم در اختیار کلانتری نیر قرار گرفت تا در صورت اطلاع از خانواده وی با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

پس از پخش شدن عکس این کودک در فضای مجازی، والدین در ارتباط با پلیس اردبیل، توانستند کودک خود را تحویل بگیرند.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث کودک گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو اش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد.  

وی افزود: بدین منظور تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتا واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت، خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کردند و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: فورا پس از این عملیات، سارقان فراری و سابقه دار با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.  

وی با اشاره به اینکه ۲ سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده می‌کنند، درصدد روشن کردن خودروی وی برآمدند و  اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند، از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند