Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه مجلس، بیاینه بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را قرائت کرد.

به گزارش برنا، روح اله متفکرآزاد در نشست علنی امروز (یکشنبه 15فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیاینه بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس را به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)

به این وسیله ما نمایندگان مجلس یازدهم فرا رسیدن هفته غرورآفرین سربازان گمنام امام زمان (عج) که مصادف با ایام ولادت باسعادت حضرت بقیه الاعظم (عج) را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و نیروهای ولایتمدار،جان برکف، ظلم ستیز و بصیر آن حضرت در سنگر مبارزه و جهاد در وزارت اطلاعات صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران دولت‌های استکباری و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی همواره سعی داشتند با فشارهای همه جانبه خارجی و نفوذ داخلی صدماتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمایند که با لطف و عنایت خداوند حکیم و با مجاهدت‌های خاموش سربازان عرصه گمنامی و وزارت اطلاعات تمام ترفندها و نیرنگ‌های آنها یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب گردیده است.

ما به عنایت حدیث شریف نعمتان مجهولتان الصحه والامان مراتب قدردانی خود را از زحمات این عزیزان در حفظ و ایجاد موهبت امنیت اعلام داشته و توفیقات هر چه بیشتر آنها را از خداوند متعال مسئلت داریم و به روان پاک گمنامان شهید که جان ذی قیمت خویش را در راستای اعتلای ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم نمودند، درود می‌فرستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: متفکرآزاد سربازان گمنام امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از العالم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، امروز در بیانیه‌ای تأکید کرد این جنبش تحولات مربوط به پاسخ مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور برخی از فرمانده سپاه پاسداران، را همچنان رصد می‌کند.
در این بیانیه آمده است: حماس اقدام جمهوری اسلامی را ارج می‌نهد و در عین حال از موضع مغرضانه و جانبدارانه غرب از رژیم اشغالگر ابراز تاسف می‌کند به‌ویژه در زمانی‌که طرف‌های غربی در قبال جنگ نسل‌کشی که این رژیم علیه ملت فلسطین در غزه به راه انداخته و فلسطینیان را در کرانه باختری و قدس و اسرای فلسطینی را در زندان‌ها تحت شکنجه قرار می‌دهد، سکوت کرده‌اند.
در این بیانیه تاکید شده است: پاسخ موشکی و پهپادی ایران موید این واقعیت است دورانی که رژیم صهیونیستی می‌توانست بدون پاسخگو شدن و مجازات هر طوری که می‌خواست عربده‌کشی کند، تمام شده است.
حماس در این بیانیه همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی، نیرو‌های مقاومت در منطقه و آزادگان جهان خواست به حمایت از ملت فلسطین در نبرد "طوفان الاقصی"، که برای آزادسازی فلسطین و مقدساتش در جریان است، حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود