Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@18:48:21 GMT

لوکاکو در یک حالت به بارسلونا می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۷۵۲۱۰

لوکاکو در یک حالت به بارسلونا می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد روملو لوکاکو ستاره بلژیکی روزهای خوبی را به همراه اینتر پشت سرمی گذارد و قصدی برای جدایی از این تیم ندارد.

اینتر با درخشش لوکاکو در خط حمله صدرنشین سری آ است و در یک قدمی قهرمانی در اسکودتو قرار دارد. با حضور آنتونیو کونته لوکاکو قصدی برای ترک اینتر را ندارد و احتمال دارد قراردادش را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا مشتری لوکاکو است و با نگاه به وضعیت این مهاجم تنها یک حالت  ستاره بلژیکی در تابستان آینده نیوکمپ خواهد شد. اگر اینتر حاضر به فروش لوکاکو باشد و همچنین رونالد کومان در تابستان آینده روی نیمکت بارسلونا بماند این احتمال وجود دارد که مهاجم تیم ملی بلژیک راهی بارسلونا شود.

لوکاکو ارتباط نزدیکی با کومان دارد چون این بازیکن در فصل 2016-2017 در اورتون زیرنظر کومان کار کرده است و ارتباط نزدیکی با او دارد. این تنها دلیلی است که می تواند مهاجم تنومند نراتزوری را به بارسلونا بکشاند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه اینتر بارسلونا لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم ۳۰ ساله در دیدار دوستانه بلژیک برابر انگلیس در ورزشگاه ومبلی در شب گذشته یک عملکرد خوب برای تیمش به نمایش گذاشت و پاس گل دوم یوری تیلمانس را هم به نام خودش ثبت کرد. با اینکه او موفق به ثبت گل نشد، اما آمادگی و نمایش خوبش کمک بزرگی به بلژیک کرد.

لوکاکو در این فصل به‌صورت قرضی در رم عملکرد خوبی داشته است، اما در تابستان به چلسی بازخواهد گشت، زیرا قرارداد او شامل بند خرید یا تمدید حضور قرضی‌اش در رم نیست. جالوروسی مشتاق حفظ این بازیکن ۳۰ ساله است و بزودی دور جدیدی از مذاکرات برای تعیین سرنوشت او آغاز خواهد شد اما در حال حاضر انتظار می‌رود او به چلسی برگردد.

این بازیکن پس از تساوی ۲-۲ در بازی دیشب، با اسکای اسپورت انگلیس مصاحبه و در مورد بازی دیشب و عملکردش صحبت کرد. در قسمتی از گفت‌وگو، خبرنگار از او پرسید که آیا با این نمایش خوب در ومبلی قصد داشته چلسی را برای وقتی که به این باشگاه برمی‌گردد تحت تأثیر قرار دهد، که لوکاکو با لبخند پاسخ داد:«نمی‌دانم باید در این مورد از چلسی بپرسید. آنها تصمیم‌گیرنده هستند و همه چیز به عهده آنهاست.»

دیگر خبرها

  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • گل دوم تیلمانس به انگلیس روی سانتر دیدنی روملو لوکاکو (انگلیس 1-2 بلژیک)
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد