Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت، با گلایه از بی‌توجهی مقامات هواپیمایی به نامه وزیر بهداشت مبنی بر لغو پروازها به ترکیه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «رئیس دپارتمان‌ بیماری‌های عفونی در دانشگاه آنکارا هشدار داده که احتمال وقوع جهش و ظهور نوع جدیدی از کرونا در ترکیه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار روز از هشدار و درخواست وزیر بهداشت برای لغو پروازهای ترکیه می‌گذرد و مقامات هواپیمایی می‌گویند فعلا برنامه‌ای برای قطع پروازها به علت شیوع کرونا ندارند.»

درخواست وزیر بهداشت برای توقف یک‌هفته‌ای رفت و آمد با ترکیه کد خبر 592942 برچسب‌ها وزیر بهداشت كروناويروس ترکیه هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزیر بهداشت كروناويروس ترکیه هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری كرونا در ايران وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۷۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه در سفری رسمی وارد بغداد پایتخت عراق شد.

این نخستین سفر رئیس جمهوری ترکیه به عراق از ۱۳ سال پیش تاکنون، محسوب می شود. اردوغان در این سفر قرار است علاوه بر دیدار با مقامات عراقی در بغداد به اربیل سفر کند و در آنجا با برخی مقامات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار و گفت و گو داشته باشد.

پیش از این، «هاکان فیدان» وزیرخارجه ترکیه در ارتباط با این سفر گفته بود که اردوغان قرار است با «عبداللطیف رشید» همتای عراقی خود، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیدار کند.

همچنین قرار است در این دیدار ۲۰ تفاهم نامه همکاری میان ترکیه و عراق به امضا برسد. گفته می شود توافق درباره ازسرگیری انتقال نفت از خط لوله بندر جیهان-کرکوک یکی از برنامه های سفر اردوغان است.

کد خبر 6085426 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • مشاور هنیه: دوره عربده‌کشی صهیونیست‌ها به سر آمده است
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است